Origins

Разогнать процессор

В то время как «разгон» видеокарты вполне осуществим прямо в Windows, для того, чтобы улучшить работу процессора и тем самым увеличить быстродействие MADNESS: Project Nexus, придется лезть в «Биос».

Геймерский «разгон» процессора обычно предполагает увеличение процессорного множителя (Core Ratio). Сделать это можно далеко не на каждом процессоре, а только на том, где этот множитель разблокирован. Обычно такие процессоры помечаются особым образом. Например, компания Intel использует маркировки «K» и «X‘. То есть, например, i7-4790 нельзя разогнать с помощью множителя, а вот i7-4790K — вполне.

Но как узнать точное название модели процессора? Проще всего воспользоваться программой CPU-Z. Запустив ее, нужно открыть вкладку «CPU» и посмотреть на самую первую строчку — «Name». Это и есть название процессора. Кстати, там же можно увидеть из сам множитель. Он в разделе «Clocks», в строке «Multiplier». Если процессор поддерживает «разгон», то этот множитель можно изменить.

Чтобы изменить коэффициент Core Ratio, нужно сначала попасть в оболочку BIOS. Для этого нужно нажать особое сочетание клавиш во время загрузки компьютера (до того, как появится экран Windows).

Сочетание может различаться в зависимости от материнской платы. Часто BIOS можно вызвать с помощью клавиши «F8» или «Del». На экране «Биоса» нужно найти раздел, посвященный процессору. Тут тоже все сложно, так как оболочек у BIOS много. Практически каждый производитель материнский плат использует свою собственную, поэтому без знания английского языка найти нужное место не так-то просто.

Изменять множитель нужно постепенно, повышая его на 2. После каждого изменения следует перезапускать компьютер и тщательно проверять работоспособность и температуру процессора. Если она становится выше 80 градусов во время игры, то нужно немедленно выключить MADNESS: Project Nexus, перезагрузить компьютер, зайти в BIOS и снизить значение Core Ratio. Иначе процессор может сгореть.

Appearances

Madness Combat 2: Redeemer

A guard with an early version of a Tec-9 is shown smoking a cigarette at the beginning of the episode. He is strangled by Hank and thrown into the sewer. An unarmed guard is shown smoking on the rooftop before being punched by Hank.

Madness Combat 3: Avenger

At the start of the animation, a guard smokes a cigarette before walking into a building. Hank quickly drops from the ceiling and stabs him twice in the head.

Madness Combat 4: Apotheosis

Once again, the episode begins with a guard smoking outside of Club M. Another guard asks him for a cigarette, and as he lights it, Hank crashes his into both of them.

Later, when Hank is killing all of the grunts on Club M’s dance floor to reach Tricky, one grunt manages to avoid the slaughter. Unsure of how to respond, he opts to light a cigarette and watch the carnage; once Hank reaches Tricky, the smoking grunt is crushed by a door when it is blown off its hinges by Jesus. The same grunt is swiftly revived as a zombie that proceeds to do absolutely nothing while Hank mows down its similarly-revived fellows; this time, the protagonist makes sure to kill the ex-smoker on his way towards Jesus.

Madness Combat 5.5

A grunt at the beginning was in a tent, tracking Sanford and Deimos. A second grunt came in with a box of cigarettes, and gave the other one a cigarette. It is unknown if the second grunt was a smoker, and if they were killed later; however, it’s possible that the smoker and the other grunt were the two grunts that appeared in the beginning of Antipathy.

Madness Combat 6: Antipathy

A smoking grunt is Hank’s first victim in the episode. Near the end, another grunt with a lit-up cigarette is instantly beheaded by Hank.

Madness Combat 6.5

At the end of the episode, a l33t agent is seen smoking on the roof. He is the first casualty in the subsequent battle, shot to death by Deimos’s Glock 20.

Madness Combat 7: Consternation

A l33t agent is shown smoking a cigarette whilst making grunts do push-ups on the roof of a building. He is soon crushed to death by Hank colliding with him after being smacked across a canyon by the butt of Mag Agent: Torture’s magnified Mossberg 500.

Vomit

One of the serious-faced characters puffs on a cigarette at the end of the animation. However, Krinkels stated that he never finished the non-canon short, so he was likely going to kill the character eventually.

Incident: 001A

Several l33t agents were carrying some boxes and crates out of a  into a building. An agent lights a cigarette as he finishes unloading a crate; seconds later, he becomes Hank’s first victim when the latter suddenly jumps out of the crate with dual Berettas.

Incident: 010A

A civilian who survives what seems like a zombie apocalypse thanks to Hank lights a cigarette once inside the safety of the building. However, before being able to puff on his cigarette, he is taken once more by Hank to use as a shield in the next room. After a Mag Agent: V4 appears, the civilian is no longer seen until at the end of the animation, after Hank is ironically killed and beat to death by the mag agent, whilst the civilian lives, and puffs on his cigarette. This appears to be an intentional subversion of the series norm, taking advantage of the short’s non-canon status.

Incident: 011A

At the beginning of the animation, a grunt lights a cigarette after taking out the garbage, only to be interrupted by a powerful blow against the nearby wall. When the grunt investigates, he is grabbed by Mag Agent: Torture and pulled through the new hole in the wall, losing the top and bottom thirds of his body when the hole proves too small for him to fit.

SACRIFICE.fla

Deimos lights a cigarette while falling through the sky of Purgatory, only to crash into the ground before he can take a puff. Although he survives the fall, he ends up being badly wounded by a chain shortly afterwards, and ends the episode being impaled by six more.

Madness: Project Nexus (Classic)

In Arena Combat Mode, if the player equips no weapons upon starting the wave, Subject 1v02P_6 will often take out a cigarette and smoke it, indicating that they will almost certainly die without any weapons to fight with.

Deimos is known to be a frequent smoker, having lit up in almost every episode he has appeared in. This was a hint given by Krinkels towards Deimos’ death in Madness Combat 9: Aggregation; he would later state, «The moment Deimos lit up that cigarette, he was doomed to die.» However, with the Deimos Adventure series being confirmed as canon by Krinkels, this means that Deimos did return to the series (although presumably unable to smoke anymore, due to lacking a functional mouth, possibly as ”lesson” to not smoke).

Файлы, драйверы и библиотеки

Практически каждое устройство в компьютере требует набор специального программного обеспечения. Это драйверы, библиотеки и прочие файлы, которые обеспечивают правильную работу компьютера.

  • Скачать драйвер для видеокарты Nvidia GeForce
  • Скачать драйвер для видеокарты AMD Radeon

Driver Updater

  • загрузите Driver Updater и запустите программу;
  • произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
  • обновите устаревшие драйверы одним щелчком мыши.

существенно увеличить FPSAdvanced System Optimizer

  • загрузите Advanced System Optimizer и запустите программу;
  • произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
  • выполните все требуемые действия. Ваша система работает как новая!

Когда с драйверами закончено, можно заняться установкой актуальных библиотек — DirectX и .NET Framework. Они так или иначе используются практически во всех современных играх:

  • Скачать DirectX
  • Скачать Microsoft .NET Framework 3.5
  • Скачать Microsoft .NET Framework 4
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2012 Update 4
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2013

Trivia

  • Weapons like the minigun or the urinal can be obtained through hacking the save file.
  • In the first level of Episode 1, at some point the tutorial will talk about the TAC-Bar. If you stay in the room and let the text say all it has to say, you will unlock a secret medal.
  • In Arena Mode, there is a medal «Slaughter Rank: Genocider» which is achieved when you kill 53,594 enemies. This is a reference to the Dead Rising Zombie Genocider achievement in which you kill the entire population of Willamette, Colorado being 53,594 people.
  • In Arena Mode of Madness: Project Nexus (Classic), Jesus’ halo is missing. However, The-Swain, the main programmer, has stated that it was merely a mishap.
  • In the four screen terminals of Episode 1.5 the two bottom screens shows various flashes of Smile.jpg, one of the few well known internet creepypastas.
  • At level 1, squadmates start out with 3 skills/perks (for each section) where as Subject 1v02P 6 (the character you play in arena) does not, making grunts of the same level more skilled/powerful than you.
  • You can easily subdue Phobos by rapidly firing Magic Bar to him.
  • When Krinkels was asked who’s idea it was to the Slaughter Rank: Genocider achievement, he replied with: «I am an enormous Dead Rising fan, what can I say?»
  • The M249’s description has a misspelling: «Extreme capacity! Reloading is a pain in the ass, but chances are that everone will be dead before you even need to reload.»

Силы и навыки персонажа

Большая часть навыков и способностей Хэнка, как и его внешний вид, претерпевали изменения от серии к серии, что, однако, не мешало некоторым оставаться неизменными. Одной из таких неизменных черт является его незаурядные навыки рукопашного боя, а также прекрасное владение практически любым видом холодного оружия, что позволяло ему проделывать свой кровавый путь сквозь десятки врагов. Ещё одной постоянной чертой этого персонажа можно назвать его рефлексы, ловкость и обострённое понимание своего окружения, которые лучше всего проявляли себя в те моменты, когда Хэнк вёл бой с несколькими противниками одновременно, совершая прыжки, сальто в воздухе, а также уклонения, которые не мог повторить практически ни один персонаж этой вселенной. В некоторых моментах сериала Хэнку с лёгкостью удавалось отражать пули с помощью меча, или другого оружия ближнего боя. Особо стоит выделить и навыки этого героя в использовании огнестрельного оружия, зная что практически в каждом эпизоде точность огня Хэнка была крайне высокой не смотря на постоянную смену оружия. Так, к примеру, в Безумие 5 он смог расстрелять большую группу агентов и зомби во время прыжка, что заняло всего лишь несколько секунд. Сила Хэнка также показала себя с исключительной стороны в большинстве эпизодов, и особенно в Безумии 6. В Безумие 7 он голыми руками вырвал сердце человека и смог оторвать несколько кусков от тела другого.

Возможности Хэнка переносить ранения, похоже, не превосходят таковых у других персонажей во вселенной Безумия, но его болевой порог можно назвать феноменально высоким: он получал, и переносил как крайне сильные удары, способные ломать кости обычного человека, встречаясь в бою с Маг Агентами, демонической сущности Трикки, Аудитора и Иисуса, так и пулевые ранения разной степени тяжести, но всё равно оставался способным продолжать бой. Одной из серий, наиболее ярко показывающих это, была Безумие 7, в которой Хэнк получил удар от Маг Агента: Torture, а после был подожжён и принял удары от Трикки, обратившегося в демоническую форму. Ещё одним примером может послужить сцена из Безумия 4, когда Хэнк разрезал голову зомбированного агенту, несмотря на прямое ранение в шею.

Благодаря действиям Деймоса и Сэнфорда в Безумие 9 тело Хэнка претерпело генетическое улучшение в одной из установок, которые применяются в процедуре по созданию Маг Агентов. Это новое тело превосходило обычных Маг Агентов как в силе, так и в ловкости, что помогло в уничтожении Маг Агента: V3. В Безумие 10 во время битвы с Аудитором Хэнк получает травму руки, но затем временно получает контроль над нимбом Аудитора, что позволило ему вылечить ранение и обрести новые силы. С этого момента Хэнк получает способность перенаправлять энергию нимба, превращая её в энергетические разряды, которые он может выпускать из своей изменённой руки. Эта новообретённая способность сыграла решающую роль в последней битве Хэнка с Аудитором и Маг Агентом: V4.

Terrible Experiment

The Terrible Experiment.

You were born from a test tube, grown in a vat, and spent most of your life surrounded by glass and cryo fluid. You were the plaything of countless, unscrupulous experiments, which left you with scars, mental instability, and a bubbling hated for your tormentors.

And then one day they let you simply walk out of the laboratory where you were constructed…But why?

Stats
Strength 6
Dexterity 5
Endurance 6
Tacitics 4

Focus Skill: Acrobatic

Weak Skill: Ranged

Opponents startled by your takedowns and gruesome kills don’t just react with surprise…They’ll take off running!

Fury fuels your fearsome fists.

Unarmed damage + 2

You react to flames like Frankenstein’s monster.

Damage from fire +25%.

Imprints: 0

Units

Recon

The wN51 Recon infantry are N51’s basic attack infantry, being more armored than most light units and carrying SMGs. Although recon are the most numerous and quickest to kill, they serve the most important role of the mission. When Recon engage their attack, up to three of them will attempt to disengage the vault security locks to expose the Artifact. Should they succeed 4 times, The vault will be destroyed, and N51 will focus fire on the artifact, which can quickly destroy it.

Assassin

N51 Assassins are ninja-like combatants with a yellow visor and riot vest; most notably they possess a visual distortion field that makes them harder to target. Brandishing a Katana, Assassins are highly skilled close quarters fighters, attacking with quick strikes and are much more defensive in parrying. They drop in from the ceiling within close proximity of the player, engaging them directly in an attempt to distract them from defending the artifact.

Commando

N51 Commandos are heavily armed soldiers carrying assault rifles and medium armor. They possess tac bars and are very evasive to gunfire much like Nexus Engineers. In addition to rifle butting for H2H engagements, they can also kick opponents in an attempt to either ragdoll them or at least keep them back. Commandos have demolition training, and are the ones who attempt to place C4 on the shutter doors; should the player fail to stop the commando from priming the C4, the door will be destroyed, allowing the squad in that room to attack the center directly.

Overwatch

The hooded snipers of N51, N51 Overwatch are equipped with a sophisticated targeting headset and a high powered rifle. Overwatch can engage from far away, and use the same special targeting ability of MERC Snipers. The targeting however is much faster, and the weapon makes the shot far more damaging should the target fail to dodge it. When Overwatch are holding position in their staging area, they can take potshots at enemies in the center from well out of their line of sight, especially if the shutter is down.

Delta

Fast and Erratic, N51 Deltas are highly mobile hit and run fighters wearing panoramic night vision goggles and a breathing tube connected to a tank on their backs. They rush in for quick unarmed attacks, but their most dangerous quality is that they can rapidly leap at targets to grapple them, which results in an execution if the target does not break free. Unlike the other combatants, Deltas will disregard staging areas and rush ahead of everyone else, engaging targets at will.

Mortar

N51 Mortars are large walking artillery platforms adorned in heavy armor and wielding large grenade launchers. When within range of a target, Mortars will fire at range with explosive ordinance, acting as an area denial weapon. A red targeting reticle appears on the ground indicating where they will fire, giving the player limited time to evacuate the area. Like most brutes, they can be coerced into throwing a flurry of punches, where an execution attempt can be made afterwards. Upon death, the Mortar explodes violently after collapse.

Officer

Assumed to be the platoon leaders in charge of this attack, N51 Officers are identified by their faceplate and red beret. They always carry in an M249 SAW as a means to support their troops with rapid suppressing fire. They are the second most armored behind the Mortar, with more health than a Nexus Support. They currently show up as bosses for arena checkpoints, and as a recurring boss in endless.

Offering

The Offering.

You were built for sacrifice, taught to find joy only in the giving of yourself to a nightmarish cause. Every day of your upbringing was supervised by elders of your infernal cadre for the grand ceremony that would culminate in your expiration.

When the day arrived to give yourself over to the Higher Powers, your tribute was rejected. Oh, they were all too delighted to relieve you of your life. But your shell, no longer a suitable host to their demonic essences, remained behind to perpetuate their dark bidding.

Stats
Strength 8
Dexterity 7
Endurance 3
Tacitics 4

Focus Skill: Acrobatic

Weak Skill: Unarmed

The essence of fallen opponents will sometimes return from death to aid you in battle. You’ll also steal the essence of dizzied enemies to recover lost corpus blocks!

Your grenade slot weapons (daggers, javelines, etc.) pass through targets when they lose a corpus, hitting anyone beyond them.
Plus, once you have the Lawnmower skill, it will apply to all weapons you throw!

Opponents startled by your takedowns and gruesome kills don’t just react with surprise…They’ll take off running!

No bonuses or drawbacks.

Imprints: 1

Units

Vampire Punk

Vampire Punks are common vampires with yellow accents and gothic hairstyles. Vampire Punks rely on their claws to take swipes at victims, and from a distance will leap at them in an attempt to grapple them and take bites out of them. For their durability, Vampire Punks are incredibly agile, able to dodge, recover quickly from ragdolling, and even possessing advanced tac bars. When in groups, Vampire Punks will surround their target and attack from multiple angles.

Vampire Bruiser

Vampire Bruisers are larger Vampires with no hair, and magenta accents. The Bruisers are much slower than regular Vampires, but can suddenly launch in a polarizing burst of speed in an attempt to grab a victim and bite them. They also can perform a lethal charge attack where they can ram at the enemy at high velocity; often ragdolling and dizzying them, leaving them vulnerable to execution. To complicate matters, they also possess advanced tac bars despite their size, and are as every bit as durable as their common bretheren. Fortunately should a Bruiser sustain too much damage, they will be staggered and can be executed to be put down permanently.

Vampires also possess the ability to make other standard enemies into their own with their bite attack. Just like Zeds. Punks will make more Punks and Bruisers will make more Bruisers. This can be easily seen in Playground mode and their individual greater strength means converting higher tier enemies easier than a Zed. These new Vampires will swap out their clothing for the usual Vampire clothes but keep various head accessories like eyewear. Vampire Punks will have their hair changed but Bruisers won’t. In practice, this means Toughs killed by enemy infighting may reanimate as new Vampires depending on who killed them.

Эпизоды

Madness Combat 1

Madness Combat 1 — это эпизод, который начал серию Madness Combat. Он изображает хаос, который последовал за бумбоксом, играющим «танец маленьких утят». Хэнк, главный герой, сражается со многими претендентами на бумбокс, включая Иисуса, который становится его заклятым врагом в более поздних эпизодах.

История Шерифа

История Шерифа состоит из эпизодов Madness Combat 2: Redeemer и Madness Combat 3: Avenger. Во время этих эпизодов Хэнк, по неизвестным причинам, стремится убить Шерифа, который находится под защитой Иисуса.

История Трикки

История Трикки включает в себя эпизоды, которые происходят после смерти Шерифа: Madness Combat 4: Apotheosis, Madness Combat 5: Depredation, Madness Combat 6: Antipathy и Madness Combat 7: Consternation. В этих эпизодах Хэнк нацеливается на Клоуна, второстепенного персонажа из предыдущих эпизодов, который стал мощным противником. Иисус остается главным антагонистом Хэнка, хотя он становится менее активным в этой роли после Безумия 5.

История Аудитора

История Аудитора возникает после смерти Трикки и состоит из эпизодов Madness Combat 8: Inundation, Madness Combat 9: Aggregation и Madness Combat 10: Abrogation. В отличие от других историй, История Аудитора не полностью фокусируется на Хэнке как главном герое. Иисус берет на себя эту роль в Безумии 8 и Сэнфорд и Деймос делают это в Безумии 9. Все эти персонажи, включая Хэнка, имеют общую миссию победить Аудитора, нового могущественного врага.

История Сэнфорда и Деймоса

История Сэнфорда и Деймоса — это серия эпизодов-наполнителей, которые идут параллельно с основной историей. Эта история Сэнфорда и Деймоса следует после событий Madness Depredation. Эта история состоит из эпизодов Madness Combat 5.5, Madness Combat 6.5 и Madness Combat 7.5. Эти эпизоды показывают битву Сэнфорда и Деймоса против A.A.H.W. и дуэт в конечном итоге подходит к сюжету Madness Aggregation.

Story

The story of Arena combat appears to take place in the past, potentially before the events of Project Nexus Classic Episode 1.5.

The game begins with character creation, the player creates their character based on several origins which apply gameplay modifiers. After character creation, the player arrives to Nevada Central via bus. On the bus, the player awakes to see 2bdamned as he explains to the Player their mission and why they are here and that he will be with them every step of the way to advise them on their objectives. The player character is confused and without their memory, but complaint with Doc’s orders. After stepping off the bus, the player enters an abandoned building. They encounter the Bossman, who initiates a fight, but is very easily dealt with. After being defeated, the Bossman gives the player a flashlight and promises to make himself useful after the squatters are dealt with.

After defeating the squatters, the Bossman instructs the player to enter the sleepwalker bed and that he will clean the place up while they are occupied. Upon entering the Sleepwalker bed, the player will find themselves in the arena of old, fighting VR training buddies. Upon completing the first few waves, the player will exit the bed and find that things have been cleaned up significantly while they were training.

The Player is then tasked to locate the Bossman once more, who instructs them to go to the bus stop for their first contract mission to rescue someone important.

Units

Recruit

MERC Recruits are simple workers for MERC with little to no combat experience. They wear the standard MERC uniform, and sometimes wear helmets when assigned to security. They come with light armaments, and are overconfident in their fighting abilities.

Laborer

MERC Laborers are MERC recruits equipped with hard hats and welding masks to protect them from workplace accidents. Their hardhats can be knocked off if the protagonists aim for the head, but this protects them from the fatal blow, requiring a second headshot to dispatch. They often come equipped with power tools, and are most commonly seen in The Boom Factory.

Merczerker

Merczerkers are crazed melee combatants with boggle eyed masks, darker uniforms, and blaze orange mohawks. They have hair trigger tempers, which often provoke them into attacking their own colleagues. In combat, they can psyche themselves up and charge at the player, throwing themselves with a tackle in an attempt to knock them down. They always use dual melee weapons, and are the most dangerous MERC with them thanks to their relentless combat style.

Sniper

MERC Snipers are marksmen wearing orange and gray caps. True to their name, they are long-ranged fighters, preferring to set up camp and engage from far away. They can be difficult to approach as they have a long engagement distance, have weak tac bars, and frantically dodge the player up close. Snipers will occassionaly zero in on their target with a visible sniper reticle on the UI, and fire a shot that ignores tac-bar and has to be physically dodged.

Gunner

MERC Gunners are large imposing MERCs adorned in heavy armor and equipped with dual sub machine guns. Heavy gunners are physically strong, immune to being stunned from light attacks thanks to their size. Heavy Gunners will spray their target with weapon fire (albeit inaccurately), and will kick away enemies that get up close. When damaged heavily, Gunners fall to one knee in a stagger and are stunned temporarily, allowing for a free execution. Should the gunner be left alone, they will recover and rejoin the fight.

Sargeant

MERC Sargeant act as squad leaders for the MERCs, and in the campaign have the responsibilities of a foreman. They are distinguishable by their orange berets and single pauldrons. Defensively, they possess two corpus blocks and full tac bars.

Captain

MERC Captains are high-ranking MERC commanders and experienced fighters. Captains sport TAC-bars and are very aggressive. They wear officer caps, aviator sunglasses, and sport a double pair of pauldrons. They are a direct upgrade to MERC Sergeant with 3 corpus blocks, an upgraded tac bar, and the ability to execute dizzied opponents. Captains are only encountered 3 times in Story Mode, guarding the Sheriff’s Station Fortress.

Mercenary

In the games files can be found an obsolete MERC unit named «Mercenary», wearing a gray balaclava, sanford’s outfit, and random military armor. The Mercenary is leftover from an old concept where the MERC were going to be more militarized. Despite not being used anywhere in the game, it can still be spawned in interactive mode where it will attack the player. Although no different stat-wise from a MERC recruit, it behaves like a Nexus agent, moving tactically and using cover.

Eyewear

«They couldn’t see your eyes before, but now you can be extra certain of it.»

Eyewear offers the lowest amount of protection on average, as it is mainly used for decorative purposes. The following is a list of eyewear in order from weakest-strongest, heaviest-lightest, common-uncommon. There are 22 different types of legitimately obtainable eyewear.

Gear Price Armor Weight Notes
$0 None Worn by Luis
$100 None
$100 None
$100 None
$100 None A thicker version is worn by Hank
$100 None Worn by Krinkels
$100 None
$100 None
$100 None
$100 None
$100 None Worn by Dr. Christoff in Story Mode.
$100 None Worn by Dr. Christoff and scientists in Story Mode.
$100 None Worn by scientists in Story Mode
$100 None Worn by Dr. Hofnarr and scientists in Story Mode.
$100 None Worn by scientists in Story Mode
$900 None Worn by agents
$900 None Worn by Cheshyre
$900 None Worn by A.T.P. soldats
$250 0.5 Light
$250 0.5 Light
$250 0.5 Light
$250 0.5 Light
$250 0.5 Light
$250 0.5 Light
$1200 0.5 Light Worn by A.T.P. engineers
$480 0.8 Light
$1000 1 Light
$1000 1 Light
$1000 1 Light
$1000 1 Light
$9120 1.2 Medium

As seen on Tricky

Best available eyewear

Интересные факты

  • В греческой мифологии Деймос был олицетворением террора.
  • Деймос переводится как «страх» на английском языке.
  • В Безумии 5.5 и 6.5, он имеет меньше бинтов, чем Сэнфорд, но больше в Безумии 7.5 и Безумии 9.
  • До своей смерти в Безумии 9, Деймос был единственным главным героем, который получил мало ранений. Он только испытал небольшую рану на затылке после того, как пришел в сознание на летной вечеринке. Тем не менее, в Безумии 7.5 и последующих эпизодах, Деймос виден с большим и меньшим количеством повязок на голове по неизвестным причинам. Возможно, что между событиями, закончившимися в Безумии 6.5 и началом Безумия 7.5, произошел какой-то несчастный случай. Кринкельс сказал, что он может раскрыть эти события в другой анимации. Также очень возможно, что это было изначально, чтобы сделать его лучше, но Кринкельс может решил сделать это по другой причине.
  • В значительной степени подразумевается, что Деймос был бывшим членом A.A.H.W.
    • В Безумии 6.5 и 9 он примеряет некоторую одежду A.A.H.W., будучи нарядом агента и маской A.T.P.
    • В Безумии 10 его разыскиваемый плакат перечисляет одно из его преступлений как «предательство дела», а другой плакат прямо называет его предателем.
    • В Безумии 7.5 видно, как он вводит код для активации ворот. Поскольку эти ворота находились в объекте A.A.H.W., они поддерживает теорию о том, что он был бывшим членом организации: кроме того, он также показывает, что A.A.H.W. не мог удалить пароль из системы.
  • Деймос фактически зажигает свои сигареты с небольшим пламенем на большом пальце, которое можно увидеть в нескольких эпизодах. Это ляп, потому что Кринкельс никогда не включал зажигалки в серию: даже после того, как он реализовал зажигалки, он сохранил «пылающий палец» Деймоса в качестве Бегущего кляпа.
  • Можно отметить, что Деймосу, похоже, нравится M203. В Безумии 6.5 он приобрел один на полпути и использовал его для остальной анимации, а затем в Инциденте: 100A он приобрел AR-15 с приложением M203 и использовал его для остальной анимации.
  • Деймос никогда не взаимодействовал с Иисусом ни в канонической, ни в неканонической анимации.
  • Деймос (в Приключениях Деймоса), Солнце, Трикки, Иисус, Сэнфорд, Демон, Хэнк (в Безумии 6 и 7) и зомби (из Безумия 4) — единственные персонажи, у которых есть видимый рот.
  • Кринкельс сказал, что, Хэнк самый высокий, в то время как Деймос оказался самым низким.
Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector