Draconic evolution reactor guide

Инструменты

Изображение Название Описание
Топор Виверны Рубит всё дерево (без листвы). В старых версиях как этого топора нету
Кирка Виверны Может копать от 3×3 блока, можно улучшить.
Лопата Виверны Может копать 3×3 блока, можно улучшить.
Меч Виверны Может убивать мобов 3×3 блока, можно улучшить.
Лук Виверны Может быстро стрелять или наносить больше урона с более медленным натяжением тетивы.
Топор дракона Есть возможность ломать всё дерево (с листвой).
Кирка дракона Есть возможность копать 3×3, 5×5, 7×7 блоков, можно улучшить
Лопата дракона Есть возможность копать 5×5 блоков, можно улучшить
Мотыга дракона Есть возможность обрабатывать землю 7×7 блоков.
Меч дракона Есть возможность убийства 7×7 блоков (с закликиванием), можно улучшить.
Лук дракона Дракониевая стрела; взрывная сила; быстрострел; автовыстрел
Посох силы Объединяет в себе меч, лопату, топор и кирку, может копать 1×1, 3×3, 5×5, 7×7, 9×9, 11×11 и на эти же значения в глубину. Имеет фильтр и безопасный режим. Позволяет атаковать по площади 1×1 3×3 7×7 9×9 11×11
Телепортер Перемещает игрока в выбранную им точку (⇧ Левый Shift+ПКМ). Ломается после 20 использований, нельзя починить.
Улучшенный телепортер Улучшенная версия телепортера. В отличие от предыдущей версии позволяет выбрать несколько точек и перемещаться между ними (⇧ Левый Shift+ПКМ).Для работы требуется жемчуг Края. Неразрушимый
Магнит Телепортирует предметы в радиусе 8 блоков к вам, для работы ничего не требует.
Пробуждённый магнит Улучшенная версия магнита, притягивает предметы в радиусе 32 блока. Включить магнит (⇧ Левый Shift+ПКМ).
Информационный планшет Draconic Evolution Содержит информацию о модификации. Мини-энциклопедия о модификации в самой игре. Есть перевод на русский язык.
Кристальный связыватель Соединяет кристаллы, меняет режимы кристаллов и разъединяет кристаллы. В самых новых версиях может соединять порталы для передачи энергии
Потоковый конденсатор Виверны Заряжает предметы в хотбаре/руке/слотах брони. Настраивается ⇧ Левый Shift+ПКМ. Хранит 80.000.000RF в старых версиях, а в новых 64.000.000RF.
Потоковый конденсатор дракона Заряжает предметы в хотбаре/руке/слотах брони. Настраивается ⇧ Левый Shift+ПКМ. Хранит 250.000.000RF в старых версиях, а в новых 256.000.000RF
Творческий потоковый конденсатор Заряжает предметы в хотбаре/руке/слотах брони. Настраивается ⇧ Левый Shift+ПКМ. Никогда не иссякает. Не создаётся, можно получить только в креативе.

Гайд по моду Draconic Evolution. Часть 1.

Новичок

Доброго времени суток уважаемые игроки нашего проекта! Я хочу вас познакомить с модом Draconic Evolution.

Это мод добавляет довольно большое количество вещей, от брони и инструментов, до огромных энергетических ядер.

Так вот. Для начала наша цель состоит в том, чтобы скрафтить виверн броню и инструменты. Что нужно сделать? 1)Накопать дракониевую руду.

3) Для работы этого спавнера нам нужна душа существа. Чтобы ее добыть нам нужно зачаровать меч на Жнец V. В итоге с некоторым шансом нам выпадет душа существа. С каждого моба падает своя душа, поэтому этот спавнер позволяет нам спавнить абсолютно любых мобов. В частности нам нужна душа визер скелетона. Выбили душу визер скелетона ? Отлично, теперь кликаем ПКМ по спавнеру душой и у нас есть спавнер скелетов иссушителей, а значит есть звезды ада. Еще скажу, что этот спавнер имеет несколько уровней улучшения, но на нашем сервер эти улучшения отключены. Так что не пытайтесь его улучшить, если не хотите потерять ресурсы в пустую

4) И вот вы наконец скрафтили свои первые виверн инструменты и броню, но что же дальше? Как нам получить пробужденные дракониевые слитки, чтобы скрафтить уже дракониевую броню и инструменты ? Для этого мы воспользуемся ритуалом пробуждения и воскрешения дракона. Крафтим наполнитель энергии и подаем в него энергию RF. Для этого существует специальный генератор из этого мода, но я вам рекомендую использовать солнечные панели из IC2 и с помощью преобразователя энергии конвертировать EU в RF. Примерно так это выглядит:

Не забудьте положить в преобразователь энергии 4 Улучшение «Трансформатор» из Ic2, чтобы выход энергии был 32к. Далее крафтим дракониевый блок из 9 слитков и кладем в наполнитель энергии. Нам потребуется 100 миллионов RF энергии для того, чтобы зарядить блок. Нам нужно 8 заряженных блоков. 4 для камня воскрешения дракона, и 4 для самого ритуала воскрешения.

5) И так, вот вы зарядили дракониевые блоки и скрафтили камень воскрешения дракона. Что дальше ? Дальше идем в край и строем вот такую конструкцию:

Далее клацаем ПКМ по камню воскрешения. ВУАЛЯ! Мы воскресили дракона. Убиваем его и подбираем с него Сердце дракона, то, для чего мы все это делаем.

6) И так, у нас есть это сердце. Теперь с помощью этого сердца мы проводим следующий ритуал. Что для этого нужно:

  • 4 заряженных дракониевых блока
  • 16 ядер дракона
  • Динамит
  • Рычаг

Далее ставим 4 заряженных дракониевых блока, через 1 блок динамит, рядом с динамитом рычаг

Теперь самое важное не ошибиться. Кидаем рядом с динамитом Сердце дракона и дергаем рычаг

Сердце взорвалось и начинает подниматься в воздух. В этот момент мы кидаем 16 дракониевых ядер рядом с сердцем и ждем пока закончится ритуал. В конце ритуала сердце взрывается и мы получаем пробужденные дракониевые блоки, которые можем переделать в слитки. Теперь вы можете скрафтить дракониевую броню, которая вам в будущем поможет убить дракона Хаоса.

Первая часть гайда по моду Draconic Evolution окончена. Спасибо за просмотр.

Источник

Tool, Weapons & Armor:

  • Tools

    There are two tiers of tools and weapons except for the hoe and axe of which there is only one. The names of these are Wyvern and Draconic.There is a third, and final, extremely powerful item that is available at great cost, but well worth it.

    :

    • Draconic & Wyvern Armor
      • Wyvern – Having enjoyed the protection of diamond for so long, you realize that you can infuse it with the power of the Draconic.
        • Leggings:
        • Boots:
      • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater protection..
        • Helm:
        • Chest:
        • Leggings:
        • Boots:
        • Full set of Draconic Armor also gives you full protection from fire!
  • Pickaxe

    • Wyvern – Weary of ordinary tools you begin to understand ways to use Draconic energy to upgrade.
      • Modes:
    • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater power..
      • Modes:
        • Shift-Right Click to switch modes: 1×1, 3×3, 5×5 and 7×7
        • Right Click to activate: Obliteration Mode – Destroys stone, cobblestone and netherrack.
  • Hoe

    • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater power..
      • Modes:
        • Will till an entire 9×9 area, just perfect for a full-size farm with water source.
        • Also will dig or replace dirt (if dirt in inventory) to make the full 9×9.
  • Axe

    • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater power..
      • Modes:
  • Shovel

    • Wyvern – Weary of ordinary tools you begin to understand ways to use Draconic energy to upgrade.
      • Modes:
    • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater power..
      • Modes:
        • Shift-Right Click to switch modes: 1×1, 3×3, 5×5 and 7×7
        • Right Click to activate: Obliteration Mode – Destroys dirt, sand and gravel.
  • Sword

    • Wyvern – Weary of ordinary tools you begin to understand ways to use Draconic energy to upgrade.
      • +15 Attack – Bonus damage on mobs with health above 10 hearts (+20% of the mobs extra health)
      • AOE – Hits all mobs in a 3×3 area (bonus damage does not apply to mobs other than the one you hit directly)
    • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater power..
      • +19 Attack – Bonus damage on mobs with health above 10 hearts (+30% of the mobs extra health)
      • AOE – Hits all mobs in a 7×7 area (bonus damage does not apply to mobs other than the one you hit directly)
  • Bow

    • Wyvern – Weary of ordinary tools you begin to understand ways to use Draconic energy to upgrade.
      • Sharpshooter – Zoom in on your target
      • Rapid Fire – Barrage your enemies in a rain of arrows.
    • Draconic – Further Draconic research has shown you ways to even greater power..
      • Sharpshooter – Zoom in on your target
      • Rapid Fire – Barrage your enemies in a rain of arrows.
      • Explosive – With gunpowder in your inventory destroy an area slightly larger than TNT with your arrows
      • Devastation (Creative Mode only) – Explodes an extreme area in rapid fire mode.
  • Draconic Staff of Power

    • After great pains you have mastered the powers of the Draconic!
      • Mining – Shift-Right Click to switch modes: 1×1, 3×3, 5×5, 7×7 and 9×9
      • Mining – Right Click to activate: Obliteration Mode – Destroys all non-valuable blocks.
      • Battle: +20 Attack – Bonus damage on mobs with health above 10 hearts (+50% of the mobs extra health)
      • Battle: AOE – in 1×1 hits 1×1 area, 3×3 hits 5×5 area, 5×5 hits 9×9, 7×7 hits 13×13, and 9×9 hits 17×17 (bonus damage does not apply to mobs other than the one you hit directly)
  • Charm of Dislocation

    • You have managed to infuse the powers of The End with your knowledge of the Draconic to create a basic teleporter, but at a cost. The energies binding them are unstable and only last for 10 uses and will take some of your life energy with each use and can only be linked to a single location but works across dimensions. Once used up, you must create a new one.
    • Enhanced Charm (pictured above)- Learning how draconic powers interract with the powers of the endermen, you have created the ultimate teleporter. You can now store up to 5 locations and using the endermen’s own pearls as fuel, created something that can teleport you across dimensions at will.
    • Both will allow you to also click on any non-boss mob and send them to the target destination.

Механизмы

Изображение Название Описание
Генератор Генерирует 80 RF/t сжигая любое топливо подходящее для печи. Топливо в нём горит меньше.
Молотилка Убивает мобов перед собой, требует RF энергию.
Генератор частиц Отображает выбранный вид частиц. Также требуется для создания мультиблочного хранилища. Использовался в старых версиях модификации.
Ядро энергостабилизатора Используется при постройке мультиблочного хранилища с 5 по 8 уровня (обязательно), ставится 3х3 на каждой из 4 сторон хранилища.
Энергетический наполнитель Заряжает RF-энергией инструменты, броню, оружие из модификации, а также блоки дракония.
Ядро реактора дракона Служит центральным блоком в мультиблочной конструкции реактора.
Стабилизатор реактора Устанавливается в 5 блоках от ядра реактора в количестве 4шт.
Реакторный инжектор Ставится по бокам от ядра в количестве 1шт. и больше.
Стабилизированный спаунер Работает как обычный спаунер, необходимо поместить внутрь душу моба, можно улучшить, поместив внутрь Золотое яблоко и Звезду Нижнего мира
Телепортационный приёмник Служит для постройки порталлов.
Пьедестал телепортатора Декоративный блок, служит в качестве подставки под телепортер. При нажатии на него телепортирует в назначенную точку
Дождевой датчик Выдаёт сигнал красного камня во время дождя.
Дизенчантер Снимает выбранные чары с вещи на книгу и впоследствии ломает вещи. Требует опыт.
Потенциометр Выдаёт определённую силу редстоуна, настраиваемую ПКМ по потенциометру.
Детектор существ Выдаёт сигнал красного камня при обнаружении существа.
Улучшенный детектор существ Имеет более тонкую настройку, чем Детектор существ. Можно замаскировать под блок
Энергетическое ядро Является основой мультиблокового хранилища энергии.
Энергетический пилон Служит для извлечения/занесения энергии в мультиблоковое хранилище энергии.
Дракониевый сундук Сундук со встроенным верстаком и автоматной плавильной печью. Он может хранить до 234 стаков предметов и имеет внутренний буфер энергии в 1.000.000 RF для обеспечения плавки, что удваивает выход печи. 5 штук выплавляются за одну операцию, потребляющую 32.000 RF на слот, в общей сложности 160.000 RF, если используются все 5 слотов. Содержимое остается в сундуке при разрушении.
Небесный манипулятор Способен изменять время и погоду по желанию владельца, требует RF.
Энергетический ограничитель Регулирует поток RF проходящий через него.
Жидкостный ограничитель Регулирует проходящий через него поток жидкости.

Список модов

Показать все моды

• AbyssalCraft — крупный магический мод
• Actually Additions — индустриальный мод
• Advanced Lifting Methods — блоки для прыжков
• aether_continuation — улучшения ада
Aether Legacy — измерение рай
• Afraid of the Dark — магический мод
• Animalium — новые мобы
• Animus — аддон к Blood Magic
• Arcane Archives — магический мод на хранение
• ArchitectureCraft — Строительный мод
• Baubles — амулеты, кольца, пояса r
• Better Advancements — улучшенные достижения
• Better Animals Plus — новые животные
• Better Animal Models — реалистичные мобы
• Better Foliage — реалистичная листва
• Better Than Mending — починка за опыт
• BiblioCraft — библиокрафт
• Blocklings Mod — необычные питомцы
• Blood Arsenal — еще один аддон для Blood Magic
• Blood Magic — кровавая магия
• Consecration — бессмертная нежить
• Cosmetic Armor — броня для красоты
• CraftTweaker — изменение крафтов
• Custom Loading Screen (Better Loading Screen) — Красивое окно загрузки
• Cyberware (Robotic Parts) — стань киборгом
• Dropt — изменение дропа из блоков
• Dungeons2! — больше подземелий
• Dynamic Surroundings — изменённая погода
• EndReborn — разное новое связанное с краем
• Eyes in the Darkness — глаза в темноте TheDarkness
• Fancy Block Particles — объемные частицы
• FindMe — поиск вещей в сундуках
• Forgiving Void — не выпасть из мира
• Grimoire Of Gaia — много новых мобов
• Grue Mod — страшный моб
• Headcrumbs — мод на головы
• HoloInventory — голографический инвентарь сундуков
• Howling Moon Mod — Стань Оборотнем
• Improved Backpacks — простые рюкзаки
• Infernal Mobs — улучшенные монстры
• Inventory Pets — питомцы инвентаря
• Inventory Tweaks — твики инвентаря
• Just Enough Items (JEI) — джеи, рецепты
• JourneyMap — открой карту
• Just Enough Resources (JER)
• keywizard — экранная клавиатура
• LightningCraft — энергия молний
• Json Loot Bags — сумки с дропом
• Loot Games — создание лутбоксов
• LordCraft — лорды, магия, стихии
• MalisisDoors — Новые двери
• Mekanism — механизмы
• MK: Ultra — рпг мод с способностями и классами
• NetherEx — улучшенный ад
• Placeable Items — Поставь любой предмет
• Plants — куча новых растений
• Pogo Sticks — пого — устройство для прыжков
• Portal Gun — мод на игру Портал, портальная пушка в майнкрафт
• Pyrotech — примитивные технологии в майнкрафте
Quark mod — кварк мод
• Random Things — куча разных предметов
• Realistic Item Drops — реалистичный дроп
• Realistic Torches — Реалистичные факела
• Additional Structures — 140 новых структур
• Signpost — указатели
• Soul Shards Respawn — создай спавнер мобов
• Special AI Revival — новый интеллект у мобов
• Special Mobs — огромное количество мобов
• Steve Carts — технические рельсы и вагонетки
• stygian — новый биом в стиле края
• TekTopia — тектопия, развивай деревню, профессии
• Tips — настраиваемые подсказки
• Tomb Many Graves — могилы с вашей головой и вещами
• Traverse — новые биомы
• Treasure 2 (SGS Treasure) — новые структуры данжи
• Tree Chopper — быстрая добыча дерева
• Waddles — пингвины
• Worley’s Caves — другие пещеры
• Xtones — разноцветные блоки

Полезные моды:
• Controlling — настройки управления
• unloader — выгружает ненужные измерения
• Perfect Spawn — заставляет вас появиться в раю
• ModTweaker — мод твикер
• Mouse Tweaks — твики мышки
• Optifine HD
• Mod Name Tooltip
• Sound Filters Mod — улучшение звуков
• despawningspawners — максимальное количество заспавленных врагов от спавнера
• Custom Backgrounds — смени фон меню
• Custom Main Menu — уникальное главное меню игры
• Coloured Tooltips — изменение цвета подсказок
• Block Drops Tweaker — настройка дропа из блоков
• The One Probe — подсказки
• VanillaFix — Фикс крашей, ванилла фикс
• Smooth Font — шрифт
• Phosphor — оптимизация, ускорение игры
• ChickenChunks — прогрузка чанков
• FoamFix — оптимизация
• LagGoggles — поиск источника лагов
• Quick Leaf Decay — листва быстро разрушается
• TOP Addons
• custom main menu sound — кастомный звук в меню
• Дублирование рецепта крафта — No More Recipe Conflict
• Patchouli — книга для создания гайдов и вики в модах и модпаках

Ядра и библиотеки:
• Athenaeum
• TargetingAPI
• Bookshelf API Library
• TimeCore
• Resource Loader — подгрузи текстуру
• Bookworm
• AutoRegLib
• ConnectedTexturesMod (CTM mod)
• CodeChickenLib
• GuideAPI
• iChun Util Mod
• MalisisCore
• MTLib
• Numina
• LibEx (LibraryEx)
• GottschCore
• MysticalLib
• Placebo mod
• Reborn Core
• Shadowfacts Forgelin
• OreLib

Construction

The core is just a tiny little ball right now

First, you place the Draconic Reactor Core where you want the center of your reactor to be. This is where the actual reaction will take place, and it will grow depending on the temperature and fuel you put in it. Next, you take 4 Reactor Stabilizers and place them in a ring around the core, the recommended distance being 5 blocks. They can be one block above or below the core, and can be up to 8 blocks away, but must be in the same setup otherwise. They can also be placed vertically around the core. They must have a direct line-of-sight to the core when placed, otherwise they will not register.
Some tips when building: Sneaking while placing them makes them face towards you. Placing them 5 or more blocks away ensures that the reactor will not engulf the Stabilizers, as they do not work if they are inside the reactor.

The Stabilizers, forming a ring around the core

Placing an Energy Injector underneath the Core

Once you have the ring built, right click on any of the Stabilizers to bring up the Reactor GUI. If there is no GUI, then you have to replace the Stabilizer. On the right of the GUI is the status of the Reactor, if it says «INVALID SETUP» then you have to find the stabilizer that’s not connected, otherwise it should say «Offline». Now, you need to place an Energy Injector on one of the sides of the core that doesn’t have a Reactor Stabilizer. This block is important, because it feeds RF back into the Reactor, which is explained in detail later.

Safety First

Flux gates with Potentiometers

Before powering on the reactor, some additional safety features are probably a good idea. The Reactor doesn’t have a concept of «limits», and will give or take as much RF as it can. This will create an unstable reactor, and eventually an explosion. It’s a good idea to use a couple of Flux Gates, which limits how much RF/t can flow through it. It is also adjustable with a redstone signal, therefore it may be a good idea to place a Potentiometer on each one. The Flux Gate is directional, with the side with the purple square being the input, and the side with the orange square being the output. Place one Flux Gate with its Purple side on the back of one of the Stabilizers, then place a second Flux Gate with its Orange side facing the bottom of the Energy Injector. This allows you to control how much RF/t is going out of and into the reactor, respectively.

Besides this, another way you can stay safe is to place it 50 blocks or more above the landscape. This will make it where, if it explodes, it will destroy all your equipment used to keep your reactor stable as it would in both cases, but it won’t devastate your base and it won’t spawn a ton of lava! That’s a fair trade to me! You could also use dislocator receptacles in order to easily get from the reactor to the ground and vice versa.

Keeping it Stable

The GUI of a working reactor

The last thing anybody wants is their base turning into a nuclear wasteland from an unbalanced Draconic Reactor. This requires understanding the GUI and the numbers behind it all, quite literally. Press the «Stats» button and the middle of the GUI will display a bunch of numbers about the Reactor. Combined with the 4 bars, this gives you all the information you need to know about your reactor to keep it from blowing up.

First, let’s start with the most important numbers. The Containment Field is the one thing keeping the Reactor from vaporizing you and the surrounding land into nothing. It is represented by the middle left bar, and the Field Load Rate. The stronger the Containment Field is, the more RF/t you need to keep it at that level. The Field Load Rate tells us the current RF/t we need to inject into the Reactor via the Energy Injector in order to keep it at the level it’s currently at. There is no limit to how high or low you can make the Containment Field, but you need to make sure it stays above 0%. The lower the level of the Containment Field, the less RF/t it uses and the more efficient your reactor becomes, but it also reduces the wiggle room on the output.

The second most important thing about the Reactor is Temperature. The more energy you draw from the Reactor, the hotter it becomes, producing more energy. This is represented by the far left bar and the «Temperature Load Factor» number. Hotter is better, as it means your reactor will use less fuel. However, if it goes above 8000C, the Temperature Load Factor begins to go up at an exponential rate. This means it puts more and more stress on the Containment Field the hotter it gets. This is bad news, so the optimum temperature for running your Reactor is 8000C. Additionally, if the Temperature drops below 2000C, the reaction becomes too cold to work anymore, so the Reactor simply shuts down. Additionally, you cannot break any blocks of the Reactor unless the Temperature is below 2000C.

The third more important aspect is Generation Rate and Energy Saturation, which is represented by the middle right bar. When you pull RF from the Reactor, you are actually taking it from its saturation. The Reaction then speeds up to try and replace this missing energy. How much energy the Reactor is producing is represented by the Generation Rate. The higher the Saturation, the lower the Generation Rate. Additionally, the higher the Generation Rate, the higher the Temperature of the reaction goes.

Fourth and finally, there’s Fuel Consumption. This is represented by the far right bar or Fuel Conversion Level, Fuel Conversion Rate, and Core Mass. Core Mass is how much fuel you initially loaded into the Reactor Core. It doesn’t change at all unless you insert or extract fuel and byproducts. Fuel Conversion Level tells you how much fuel you have left, or how much fuel has been converted into chaos. Finally, Fuel Conversion Rate is the most important number here. It tells you how much fuel is being spent per tick on keeping the reaction going. A perfectly stabilized Reactor burns 0 nb/t(1mB=1,000,000 nB). The longer the Reactor stays at certain power output, the more the temperature rises, meaning the more RF/t gets generated. Since it’s a constant output, the excess goes into the Saturation, lowering the Generated RF/t. This lowers the Fuel Conversion Rate, and means that the longer the Reactor stays balanced, the longer it lasts without needing to be refueled.

Описание

Новый клиент от ютубера Лололошки (MrLololoshka) под названием «#Эволюция Майнкрафт» или эволюционный майнкрафт, который содержит в себе 88 модов! Как и ранее вас ждет качественная и продуманная сборка в которой исправлены многие проблемы, продумано развитие и совместимость модов, есть некий сюжет. Лололошка как и всегда снимает целый сезон летсплеев по этой сборке

Уверен, вы сможете повторить его приключения поиграв в сборку самостоятельно!ВНИМАНИЕ! СБОРКА ОБНОВЛЕНА ДО ВЕРСИИ 1.3.0

Добавлены моды: VoidCraft Flux Networks Simple Grinder Additional Enchanted Miner Better Builder’s Wands Teleportation Works Bonsai Trees

Обновлены: Divine RPG

Изменения: VoidCraft: убраны требования в виде херобрина и Дола-Зола для попадания к Ксии VoidCraft: пофикшен краш во время сражения с херобрином

What is a Draconic Reactor?

The best analogy for the Draconic Reactor is the Nuclear Reactor from IndustrialCraft 2 (IC2). It doesn’t have the complexities that IC2’s Reactor has, but it’s a lot more dangerous and can put out insane amounts of Redstone Flux (RF). Just like IC2’s Reactor, if you don’t have the proper setup, it will explode. Unlike IC2’s Reactor, there is no way to contain the explosion, and it has roughly a 300 block radius. The explosion will kill everything in sight, including players in Creative. Some recommendations are to put it far away or in another dimension like the Nether or The Last Millenium from Extra Utilities.

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:

— System Details —
Details:
Minecraft Version: 1.7.10
Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
Java Version: 1.8.0_111, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 135610576 bytes (129 MB) / 303128576 bytes (289 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
FML: MCP v9.05 FML v7.10.99.99 Minecraft Forge 10.13.4.1558 25 mods loaded, 25 mods active
States: ‘U’ = Unloaded ‘L’ = Loaded ‘C’ = Constructed ‘H’ = Pre-initialized ‘I’ = Initialized ‘J’ = Post-initialized ‘A’ = Available ‘D’ = Disabled ‘E’ = Errored
UC mcp{9.05} (minecraft.jar)
UC FML{7.10.99.99} (forge-1.7.10-10.13.4.1558-1.7.10.jar)
UC Forge{10.13.4.1558} (forge-1.7.10-10.13.4.1558-1.7.10.jar)
UC appliedenergistics2-core{rv2-stable-10} (minecraft.jar)
UC CodeChickenCore{1.0.7.47} (minecraft.jar)
UC OpenModsCore{0.9.1} (minecraft.jar)
UC {000} (minecraft.jar)
UC appliedenergistics2{rv2-stable-10} (appliedenergistics2-rv2-stable-10.jar)
UC bdlib{1.9.4.109} (bdlib-1.9.4.109-mc1.7.10.jar)
UC CoFHCore{1.7.10R3.1.3} (CoFHCore-3.1.3-327.jar)
UC BrandonsCore{1.0.0.12} (BrandonsCore-1.0.0.12.jar)
UC ComputerCraft{1.75} (ComputerCraft1.75.jar)
UC ThermalFoundation{1.7.10R1.2.5} (ThermalFoundation-1.2.5-115.jar)
UC ThermalExpansion{1.7.10R4.1.4} (ThermalExpansion-4.1.4-247.jar)
UE DraconicEvolution{1.0.2h} (Draconic-Evolution-1.7.10-1.0.2h (1).jar)
UC EnderIO{1.7.10-2.2.8.381} (EnderIO-1.7.10-2.2.8.381.jar)
UC EnderStorage{1.4.7.37} (EnderStorage-1.7.10-1.4.7.37-universal.jar)
UC exnihilo{1.38-53} (Ex-Nihilo-1.38-53.jar)
UC ExtraUtilities{1.1.0k} (Extra-Utilities-Mod-1.7.10.jar)
UC extracells{2.3.14} (ExtraCells-1.7.10-2.3.14b197 (1).jar)
UC OpenMods{0.9.1} (OpenModsLib-1.7.10-0.9.1.jar)
UC OpenBlocks{1.5.1} (OpenBlocks-1.7.10-1.5.1.jar)
UC pressure{1.3.0.130} (pressure-1.3.0.130-mc1.7.10 (1).jar)
UC ProjectE{1.7.10-PE1.10.0} (ProjectE-1.7.10-PE1.10.0.jar)
UC ThermalDynamics{1.7.10R1.2.0} (ThermalDynamics-1.2.0-171.jar)
GL info: ‘ Vendor: ‘Intel’ Version: ‘4.3.0 — Build 20.19.15.4531’ Renderer: ‘Intel(R) HD Graphics 4400’
OpenModsLib class transformers: ,,,,
Class transformer null safety: all safe
AE2 Version: stable rv2-stable-10 for Forge 10.13.2.1291
CoFHCore: -3.1.3-327
ThermalFoundation: -1.2.5-115
ThermalExpansion: -4.1.4-247
ThermalDynamics: -1.2.0-171

I tried moving all my mods to the mods folder, but that did not work, and the same error popped up.
Any idea why?

Usage

When fully assembled, RF can be introduced to and extracted from the structure through the use of Energy Pylons. These can be placed anywhere within 16 blocks of the Core, and are activated by placing a block of Glass either above or below the Pylon (depending if it is below or above the Core, respectively), which will turn into a blue orb. Pylons can be toggled between input and output mode by right clicking the orb, and can move 2,147,483,647 RF/t per face.

The amount of RF that can be stored inside an Energy Core of a given tier is:

Energy Core tier RF storage
1 45,500,000
2 273,000,000
3 1,640,000,000
4 9,880,000,000
5 59,300,000,000
6 356,000,000,000
7 2,140,000,000,000
8 9,223,372,036,854,775,807

Powering Up

A Fully Fueled, but unpowered Draconic Reactor

A Draconic Reactor, ready to Activate

Now that you have a fully built Draconic Reactor, we need to insert fuel. The Draconic Reactor runs off of Awakened Draconium Blocks, and can hold up to 8 blocks of fuel. Once you put in the fuel, you may have noticed the core grew in size. This is a hint that you need to have the proper space for the core, otherwise it will not be stabilized properly. If it can’t be stabilized properly, the reactor will explode.

Before we power it up, it’s worth noting some minor information about the GUI. The left most bar displays the core temperature. Once this is past 2000C, the reactor will explode if you break any part of it. The bar on the middle right displays energy saturation, you do not want this to be 0 while the Reactor is on, as it will be trying to generate infinite RF/t and explode.

Now that the Reactor is loaded with fuel, we can hit the button on the bottom right called «Charge Reactor». Once this is pressed, the Reactor now needs a great deal of RF in order to charge up. This has to be inserted through the Energy Injector. If you followed the section on «Safety First», you can adjust the Flux Gate to allow more RF/t to flow into the Reactor. Once the Reactor has charged up it’s Containment Field (the middle left bar) to 50%, Energy Saturation (the middle right bar) to 50%, and it’s Temperature (the far left bar) to 2000C, the reactor can be activated. It is recommended that you read the section «Keeping it Stable» before activating the Reactor. Once it’s on, RF is extracted through the Stabilizers, and injected through the Energy Injector.

Note that the Energy Injector can consume virtually infinite RF/t, and will use the Energy consumed in one tick to either charge its Containment Field, its Saturation or to heat itself. This means that, if you connect the Energy Injector to a Power source capable of supplying infinite RF/t (such as an Energy Core), it will drain it completely in one tick without even beginning to charge the Energy Saturation.

What you will need

First, you need the actual components to build the reactor.

Actual Components Needed
Helpful Additional Items

What does this translate to in raw materials?

Raw Materials Needed

That’s 1880 Draconium Ingots and 1456 Gold Ingots!

Thankfully, you only need to visit one Chaos Island. You can’t break the crystal however until the Chaos Guardian is defeated, which is a really difficult boss fight. The reward however is virtually infinite RF.

Please note: You will also need Chaotic fusion injectors. To get 10 of these, you must go to 2 additional chaos islands… which means 2 more Chaos Guardian battles.

Are you on hardmode? Well…. you may need to visit the Chaos Guardian a few more times. Let’s say… at least 25 times, most likely more. You know what, to be safe, 30 times… Have fun! (There are recipe changes for the injectors and reactor parts).

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector