Mods
Содержание:
- 7 Firearms Expansion 4
- Pipe Guns
- Starter Class System
- 5 HDHQ Overhaul
- Changelog
- Ударная фиксация.
- Valmod Overhaul
- Gnamod Survival
- Мод на патронташ
- Gnamod Necropolis
- Current Weapon Mods Available
- Mod Overview
- Changelog
- И что тут нажимать?
- Zombie Nerf
- Feedback, Ideas, Bug Reporting
- 7D2D: Survival Horror
- Terms of Use and Disclaimer
- 1 Лучшие дома и миры — Полная коллекция
- Changelog
- Nuka Colas
- 10 Увеличить активный диапазон турели
7 Firearms Expansion 4
Если вы любите использовать огнестрельное оружие в 7 Days to Die, этот мод для вас. Firearms Expansion 4 — четвертый мод в серии, призванный расширить уже существующий арсенал оружия, доступный в игре . Он также расширяет систему уровней оружия, добавляя по крайней мере одну новую модель для каждого уровня; Например, есть два основных пистолета: Colt38 или Beretta NANO, а первый пистолет уровня 1 — Colt1911.
Этот мод не просто добавляет новые модели оружия. Также игрокам был добавлен новый набор особого оружия. Этот мод добавил миниган, рельсотрон, гранатомет и огнемет. Это оружие должно сдвинуть эндшпиль больше в вашу пользу.
Ссылка для загрузки: расширение Firearms Expansion 4 (от Smadol99)
Pipe Guns
Fairly weak and has a low durability. Currently still has tiers, but stats/mod slots are the same no matter what.
- Pipe Pistol: Simple homemade pistol. Low durbility. Regular 9mm only.
- Pipe Rifle: Crude rifle. Starts out as a short barrel. Low durability. Regular 9mm only.
- Pipe Shotgun: Pipes and some bolts. The Shotgun starts as a basic short barrel, single shot version which you can craft into a long barrel version at a workbench. There is also a craftable extended mag mod for them which adds a 4 round revolver-style rotating cylinder. Regular shells only. Reload animations for the Shotguns are in, but the hands can’t be fixed AFAIK.
The pipe guns will break once they degrade!
Starter Class System
Скачать
Мод, по сути, является частью Valmod’s Overhaul, только без дополнительных функций. Если вы немного растерялись, впервые запустив 7 Days To Die, наличие стартового класса должно дать вам некоторое представление о том, как подступиться к игровому процессу.
В общей сложности на выбор предлагаются девять классов, каждый из которых имеет свои собственные специальные рецепты. Как только вы выберете класс, вам дадут некий стартовый набор с предметами, которые соответствуют вашей роли. Далее вы сможете продолжать развивать вашего персонажа на основе класса, который вы выбрали.
Это отличный мод, который помогает новым игрокам начать прохождение и подталкивает ветеранов испробовать совершенно новый стиль игры.
5 HDHQ Overhaul
Примечание. Только модули растений и частиц этого мода работают для Alpha 19. Следите за обновлениями, когда выйдет A20. |
Ядро HDHQ Overhaul вносит изменения в освещение и текстуры, чтобы создать более реалистичную и захватывающую среду для игрока, с дополнительными модлетами, добавляющими капитальный ремонт биома, эффекты биомных частиц, биомные растения, дополнительные предметы, дополнительные скины для оружия и транспортные средства. С вариантами 2K и 4K визуальные эффекты в этом моде потрясающие, а изменения в освещении создают более реалистичные отражения и плавные переходы от одного биома к другому.
Changelog
Updated to 2.4, for A19.6
- Added: A couple new various POIs, from arramus
- Added: Periodic screen effects when you have rad poisoning
- Added: 2 new single shot shotguns
- Added: Magnum Buckshot ammo
- Added: 2 1911 pistol versions
- Added: Thompson SMG
- Added: Vector SMG
- Added: .45 ACP ammo types
- Added: Harpoon Gun, with Harpoon Bolt and Net ammo types (Gotta loot it from a specific zed…)
- Added: Several new zeds, with multiple texture variants. Regular and Feral versions. Should spawn everywhere vanilla zeds do
- Added: Mutant Dogs, spawn in all biomes, more in wasteland and desert
- Added: Mutant Scorpions, spawn in desert and wasteland
- Added: Hunters, can spawn everywhere
- Added: Mosquitoes, can spawn everywhere
- Added: Aliens…?
- Added: Several new foods based on new creatures
- Added: Two new magazines
- Changed: Both Rad and Feral Ghouls will heal zeds and mutants that are within their buff range
- Changed: Feral Ghouls now have a small health drain as part of their buff
- Changed: Small changes to the Power Armor Stealth Crouch perk: Faster crouch walk, no stam use when crouch running, harder to detect when crouching
- Changed: Removed crosshairs on most weapons when aiming
- Changed: Updated POI list for KingGen 13.1
- Changed: Various loot tweaks
- Fixed: Bull Rush perk being lost on death(will need to read the book again if you died since reading it the last time)
- Fixed: Incorrect downgrade block on van wreck
- Fixed: BAR iron sight offset
- Fixed: Couple missing item unlock info
This will probably be the last update before a20, unless any big bugs are found. He will try and get it updated to a20 as quick as he can, but it will definitely not release before a20 is out of experimental. But his plan is to use the EXP time to make some of the bigger changes to loot and stuff, and he would like to overhaul perks/skills as well, but that will probably have to wait till later on in a20.
Download The WastelandDownload Japanese Localization
The forum topic of the mod is here.
Credits: Bdubyah
Ударная фиксация.
Думаю, я смогу спрыгнуть с этого!
Хорошо, так что это может быть только я, но в итоге я сбегаю со скалы или быстро бегу вниз с холма и получаю слишком много воздуха. Я тоже так умер. Хотя это и неинтересно признавать, по крайней мере, есть ответ на эту проблему. Мод Impact Bracing поможет вашему персонажу получать меньше урона при падении.
Почему вам поможет Impact Bracing Mod:
- Уменьшает урон, получаемый при падении
- Можно найти во время уборки мусора
- Ремесло также возможно с использованием кованой стали, изоленты, механических деталей, пружины и швейного набора на верстаке, как только вы прочитаете схему.
Valmod Overhaul
Скачать
Valmar разработал крупную модификацию Valmod, которая доступа в виде двух пакетов – Overhaul или Expansion. Overhaul идеально подходит для игроков, которые хотят приобрести совершенно новый опыт во время прохождения этой игры.
Valmod Overhaul меняет многие привычные элементы – от инструментов и оружия до квестов. Может даже показаться, что вы играете в нечто совершенно новое. Это должно приятно удивить тех, кому надоело играть в одно и то же.
После установки этого мода игроки получат больше оружия, квестов, инструментов, а также силки для животных, курятники, новые типы боеприпасов, огненные ловушки и многое другое.
- Расширенные кулинарные рецепты и записки выжившего, дающие перки. Приготовление пищи имеет решающее значение для вашего выживания, но его можно сделать приятным!
- Кто сказал, что в апокалиптическом мире не может быть электричества? С помощью этого мода вы получите работающие электрические лампы, духовки и раковины.
- Много нового: система сельского хозяйства, контейнеры для хранения, оружие и модификации оружия (глушители, прицелы), инструменты, броня, одежда и квесты.
- Скрытые двери. Откройте для себя бункеры и разводные мосты.
Gnamod Survival
Important: Survival is currently not available yet for A18. It is planned to be included in the 0.9.x release of the mod. This mode will likely not be added before A19.x is stable.
Gnamod Survival will be more true to the survival type of gameplay that was before part of Gnamod and Necropolis. This means that loot will be more scarce, gameplay is more focused on survival and less on the base defense part of the game. Construction in this mod will be more limited and getting a steady supply of food and water will be harder. In a sense this mode will focusing more in realism than on arcade like some of the other mods.
This mod is currently planned to be added, but is dependent on features to be implemented in Gnamod Core first:
- Loot overhaul Gnamod Style.
- Item overhaul.
- Block overhaul.
- Recipe overhaul.
- Biome overhaul.
Мод на патронташ
Я могу взять это отсюда.
Вы никогда не сможете стрелять достаточно быстро, когда на вас бежит дикое животное. Хуже всего, когда вам нужно перезарядить, пока он охотится за вами. Мод Bandolier позволит вам быстрее перезаряжать оружие, чтобы вы могли больше времени уделять идеальному выстрелу в голову. Его можно оснастить броней на груди или ноге.
Почему Bandolier Mod необходим:
- Более быстрая перезарядка вашего оружия
- Его можно найти во время уборки мусора, или, если вам повезет, у торговца может быть один на продажу.
- Создайте этого плохого мальчика из кованой стали, обрезков полимеров, клейкой ленты, клея и швейного набора после того, как прочтете схему патронташа.
Gnamod Necropolis
Important: Necropolis is currently not available yet for A18. It is planned to be included in the 0.9.x release of the mod. This mode will likely not be added before A19.x is stable.
Gnamod Necropolis will come back to the game but is very dependent on a lot of system that will be implemented in Core and Survival to work as well as POI work. Haidrgna have great plans for this to come back and will be using a system of world generation he is developing himself. For this a lot of POIs need to be build that requires a community effort.
This here is also a call to those interested in joining and helping to build POIs for Gnamod and Necropolis.
The following screenshots are of a prototype city that Haidrgna has been working on, which comes included in the 0.4.1 version of Gnamod Core.
Current Weapon Mods Available
- Oil Filter Suppressor – Usable on the Pipe Pistol and Rifle, and most vanilla weapons. Can be wrenched from cars and in some loot. Big though, and limits ADS effectiveness. Slight loss of range and damage and also adds a small increase to degradation of the weapon due to increased blowback.
- Extended Mag – For the Pipe Pistol and Rifle. Doubles the pistol and rifle capacity, also actually shows on the gun, unlike vanilla. Only works on pipe guns.
- Long Barrel – Versions for both the rifle and shotgun. This adds a longer barrel, increasing effective range. Makes hip fire more unwieldy, and also slightly increase weapon degradation. Works as a mod for the rifle, used as a recipe ingredient for the shotgun.
- Cylinder Mag – Can be used on long or short pipe shotguns. Ups the shell capacity to 4 rounds.
- Homemade Flashlight – Custom attachment for all WW guns, and most vanilla weapons. Simple flashlight and duct tape. Not as effective as the regular weapon light mod.
Mod Overview
Mod Structure
Gnamod is build around two Core mods, Gnamod Core and Gnamod CoreUI. Core is the main mod that houses nearly all changes required to overhaul the vanilla game. CoreUI is the same for all the UI changes required for Gnamod. By this design the other versions are just modlets designed to specifically alter or activate certain stuff within Gnamod and thus are dependent on the Core mod to function.
Terms of Use
This section applies to all mods released by the mod-author under the name of Gnamod. Any such mod will always start its name with Gnamod, such as Gnamod Core, Gnamod Horde Mode etc.
Assets found in the Gnamod.unity3d contain the work of The Fun Pimps, myself, work from other authors listed under Included Work and used Unity packages, therefore it is not allowed to re-use this in any way without permission from the mod-author and/or the original author(s) of the content.
Gnamod is free to play by whoever owns 7 Days to Die. This includes running it on a private or rented server and hosting a game for friends. Users of Gnamod are also free to tailor their experience to their needs by altering the XML files. When hosting a server or game with such altered contents, it is required to notify users that an altered version of Gnamod is being used.
Users are free to borrow ideas that are unique to Gnamod in their own locally used mods or hosted games for friends. When using ideas unique to Gnamod in a mod that will be released to the public you are required to see permission of the mod-author. It is good practice to credit the mod-author and reference Gnamod in the mod’s documentation and advertisement in this case.
Users are not allowed to take the code from this mod to add to another mod in any way without asking the mod-author explicit permission for it. This applies for taking (parts of) the code, XML or assets as well as altered versions of these. Gnamod is intended to use as is and not to be broken down or redistributed in altered form. This includes adding any part of Gnamod into any kind of overhaul mod or mod collection pack.
Due to the nature of Gnamod, the Core mod will likely not be compatible with any kind of modlet and the CoreUI mod will likely not be compatible with any modlet that alters the UI in any way. It is up to modlet authors to facilitate compatibility with Gnamod if they so incline. Bugs and issues that occur because of the use of other mods will not be resolved by the mod-author. It is of course allowed to design modlets that enhance Gnamod. Such modlets should be named in such a way they always load after the Gnamod Core mod.
The Fun Pimps are ultimately the true owners of this mod as it only works with their game and is only possible because they support the modding community of their game.
Changelog
Gnamod has been updated to 0.8.4.1.
v0.8.4.1
This patch aims to fix some balance issues and bugs around puking zombies.
Core
- Fixed: Normal birds cannot puke anymore and deal crits like they should.
- Changed: Rebalanced sleepers to spawn less pukers, especially early game.
- Changed: Puke has slightly less radius vs blocks.
- Changed: Wood POI blocks hp and strength overhauled, they now are no longer super weak against puke and in line with metal and stone in terms of HP.
- Changed: Broken blocks in the world now harvest for resources, things like rebar, broken concrete, broken brick and broken wood. Pallets now harvest for Sawed Wood.
CoreUI
Fixed: (Hopefully) Arrow in the player display should properly rotate to their location.
И что тут нажимать?
Сначала кнопки. Игра от первого лица, поэтому используем стандартный WASD + мышка. Пробелом прыгаем, с шифтом бегаем, по контролу садимся и ведем себя тихо, кнопочка C – такое же приседание, только работает пока мы кнопку держим. Остальное тоже вполне себе стандартно, E – подбираем предметы и вообще интерактивничаем, R – перезарядка, I – инвентарь, M – карта. TABом можно посмотреть список игроков, находящихся на сервере в данный момент.
Отдельно про ЛКМ и ПКМ. Если у вас в руках оружие ближнего боя, то лупить, дробить, рубить, колоть – это ЛКМ. Если у вас арбалет или огнестрел, то выстрелить это тоже ЛКМ. Если камень или бомба, то кинуть это опять ЛКМ. Для некоторых из вышеописанных предметов, применяется и ПКМ, например, для оружия дальнего боя ПКМ означает прицеливание, для топора — ремонт или улучшеие блоков, для мотыги — взрыхливание земли, а для бомбы — поджигание фитиля (кстати, советую не забыть бомбу потом кинуть подальше, а то некрасиво получится).
Если в руках оказалось что-то из предметов, которые можно куда-то поставить, то ЛКМ их вращает, а ПКМ ставит.
Zombie Nerf
Скачать
Разве вам нравится, когда приходят всякие зомби и уничтожают вашу идеальную базу? У них просто не хватает ума оценить огромные усилия, приложенные для создания этого архитектурного шедевра. Если вы не можете стоять и смотреть, как ваша база разрушается, то вам стоит полностью предотвратить подобное развитие событий с помощью мода Zombie Nerf.
Больше не придется переживать о том, что что-то уничтожит ваш несокрушимый бункер. Излишне говорить, что модификация значительно снизит сложность игры, сделав ее совершенно легкой для тех, кто от симуляторов выживания ждет хорошего вызова. Зато этот мод идеально подходит для новичков, которые все еще входят в курс дела.
Feedback, Ideas, Bug Reporting
Constructive feedback is welcome and encouraged. Specifically, it’s very helpful to hear from those wanting and willing to play a cheat-free normal playthrough. If you cheat everything in, you aren’t getting the experience or progression intended… nor will you properly understand the perks, skills and functions unless you learn and grow into them while playing.
Although there’s A LOT more planned for Sorcery, further ideas and suggestions are always welcome in the Sorcery Discord!
Download SorceryDownload Darkness Falls Compatibility PatchAlso available on the mod launcher!
Enjoying Sorcery? You can support the development of Sorcery Mod using this donate link.
The forum topic of the mod is here.
Credits: Devrix
7D2D: Survival Horror
Несмотря на то, что в игре полно кошмарных тварей и множество пугающих ситуаций, 7 Days to Die далеко до классического представителя жанра survival horror.
Начиная игру практически голым, игрок очень быстро обзаводится укрепленной базой и вооружается до зубов. Согласитесь, это сложно назвать хоррором. Если же вы хотите чего-то более сложного и напряженного, вам поможет этот мод, по сути, являющийся переработкой зомби и умений персонажа.
Твари больше не гонятся за вами со всех ног, а медленно и неумолимо бредут вслед. Для рецептов требуется больше книг, а найти боеприпасы намного сложнее. Придется тщательно просчитывать каждый свой шаг, каждый крафт и выстрел.
Terms of Use and Disclaimer
You agree to the full Terms of Use and Disclaimer herein by downloading and using the Sorcery Mod.
Terms of Use
All digital assets and ideas contained herein, and made possible by the “Sorcery Mod”, is the sole digital proprietary property of mod Author Devrix. Ownership and equal rights are hereby, irrefutably and solely, extended and granted to The Fun Pimps legal entity in good faith.
Usage
The Sorcery Mod may be downloaded and used by players of the 7 Days to Die community, with no required royalties. Other than the XML Code itself, digital assets and works of the Sorcery Mod may not be used outside of the Sorcery Mod. By downloading and using the Sorcery Mod, users of the mod understand and accept full and sole responsibility and liability of using the mod. Author, nor The Fun Pimps, shall be held responsible or liable for any possible conflict(s) as a direct or indirect result of using this mod.
Redistribution
The XML code of the Sorcery Mod may solely be redistributed within the 7 Days to Die community. Conditions of redistribution require this notice to remain in full, unmodified, and a direct link, with credit stated, to the original Mod and Author. You may not redistribute the digital Assets or works, aside from XML Code, of the Sorcery Mod. The Sorcery Mod itself should not be redistributed outside of its original distribution channels.
Credit
This mod is made possible through the framework provided by The Fun Pimps. It is their hard work and ongoing dedication to building and improving an awesome game that fuels the passion and drives the creation of this mod. Supporters of the Sorcery Mod make ongoing development possible. Without their support, it is not possible to put in the enormous amount of time required to create the plethora of unique assets that make Sorcery.
Modification
The Terms of Use and Disclaimer herein are subject to ongoing changes and modifications.
Disclaimer
The Sorcery Mod is, and will always be, 100% FREE. When you choose to Support Development, you are supporting the unique individual work Devrix personally do outside of the game, as a content creator: The creation of unique VFX, SFX, Art, Time creating content and the services/interaction he provide here, Discord and other places. You are not supporting “derivative work of 7 Days to Die” (AKA modding code/changing skins/etc). That is against TFP policy.
Devrix reserve the right, as a content creator, to choose whom he wish to have test his several hundred hour creations. With that said, he respect TFP and fully intend on complying with their wishes, as always before. Sorcery will never remain in a “private testing state” for more than 2-3 weeks. After this private testing window, Sorcery will release publicly in full, 100% FREE.
Non-supporters are able to obtain any “Supporter Exclusives” 100% FREE. If a non-supporter wishes to receive these benefits and do wish to support Devrix’s efforts, they may speak directly with him and they will be given a “key”. Finally, as most of you already know, he cannot continue development of Sorcery without Support. If support drops below a threshold, development halts. Sadly, he’s not rich and is only able to allot the time he can due to the generous support given by their Supporters.
1 Лучшие дома и миры — Полная коллекция
Этот мод представляет собой полную коллекцию всех лучших домов и миров. серия модов, каждая из которых добавляет существенное количество контента в 7 Days to Die. Мы дадим краткий обзор того, что добавляет каждый мод в этой коллекции.
Army Surplus представляет новое армейское снаряжение, оружие, рецепты и схемы. На ферме добавляет новые способы выращивания сельскохозяйственных культур, а также курятник и ловушки для животных. Power Plant дает игроку больше возможностей заряжать свои постройки электричеством. Орехи и орехи Bolts добавляет рецепты, по которым можно изготовить необходимые компоненты. Hoarder предоставляет больше места для хранения в контейнерах и транспортных средствах.
Современная кулинария представляет больше & quot; Campfire & quot; блоки, такие как рабочие духовки, плиты, грили и микроволновые печи. Усиленные двери добавляет, ну, усиленные двери, а также усиленные окна. Вывески позволяют игроку создавать и размещать все вывески, уже существующие в ванильной игре, такие как дорожные знаки, знаки магазинов и знаки торговцев. Fashionista добавляет больше красок и позволяет создавать все существующие предметы одежды. Наконец, Внутренняя сантехника позволяет игроку легко получить доступ к воде из дома.
Ссылка для скачивания: Better Homes and Worlds — Complete Collection (by Nuvar)
Changelog
- (new) Added in a Plasma Pistol and Rifle. They use Plasma version of the Energy and Microfusion Cells.
- (new) Added a Flare Gun. The gun is loot only but you can craft flares yourself. Good lighting at night and can set zombies on fire hit by a flare.
- Added Laser Pistol, Laser Rifle.
- Added mods for Laser guns.
- Energy Cells for the pistols, Microfusion Cells for the rifles. Each have a small chance to instantly kill the target(disintegration).
- Unique variant of both the Laser Pistol and Laser Rifle.
- Regular versions can be crafted after finding the schematics.
- Tweaked the Incincerator’s ammo projectile. Looks better now.
- Reworked some loot.
- Added a recipe for the Triple Shotty.
For A19: The Wasteland
The forum topic of the mod is here.
Credits: Bdubyah
Nuka Colas
Take your pick from the classic Nuka Cola, Nuka Cherry, Nuka Quartz, or the ever rare Nuka Quantum!
Each drink has its own buff. May cause certain side effects…
Can be looted almost any place normal water is found, but is very rare. Also can be available in regular vending machines, so make sure to check every one you find! Will give back a bottlecap when you drink one.
They can also be placed down as a block, similar to the torch, so you can use their warm, radiated light to see your surroundings.
Sunset Sarsaparilla has been added. Similar effects and loot locations to Nuka Cola.
The Nuka Grenade, which can be crafted using Nuka Quantums.
The Bottlecap Mine, which is crafted from loot only lunchboxes and bottlecaps from Nukas. These lunchboxes can also be placed down and used as storage. Can’t pick them back up though!
Nuka Vending Machine, which has a working and broken variant. They are added to the placeholder block, so any POI that uses it has a chance to get one of them instead of the regular machines. Won’t work on existing saves though.
Sunset Sarsaparilla Vending Machine, which has a working and broken variant. They are added to the placeholder block, so any POI that uses it has a chance to get one of them instead of the regular machines. Won’t work on existing saves though.
10 Увеличить активный диапазон турели
Иногда поиск турели может быть разницей между смертью или выживанием в ночи орды, особенно в начале игры. Однако одно неудобное требование к турелям заключается в том, что игрок должен стоять достаточно близко, чтобы турели активировались, и они деактивируются, если игрок выйдет за пределы этого диапазона. Чем выше уровень турели, тем дальше игрок может стоять, не отключая турель.
Расширенный активный диапазон турели помогает исправить этот недостаток, увеличивая вдвое активный диапазон турели . Хотя это не меняет убывающую отдачу, предоставляемую деревом робототехники, этот мод действительно делает первые два ранга гораздо более привлекательными. Вы можете найти их новые эффективные диапазоны ниже:
Vanilla | Изменено |
---|---|
|
|
Ссылка для скачивания: Расширенный активный диапазон турели (от LordHesbic)