Midix drum kit vol.1-2 drum kit (2021) скачать торрент

Testing the AV1 codec

Testing basics

Currently there are two types of tests in the AV1 codec repository:

  1. Unit tests.
  2. Example tests.

The unit tests can be run at build time:

The example tests require a bash shell and can be run in the following manner:

IDE hosted tests

By default the generated projects files created by CMake will not include the
runtests and testdata rules when generating for IDEs like Microsoft Visual
Studio and Xcode. This is done to avoid intolerably long build cycles in the
IDEs— IDE behavior is to build all targets when selecting the build project
options in MSVS and Xcode. To enable the test rules in IDEs the
variable must be enabled at CMake generation time:

Downloading the test data

The fastest and easiest way to obtain the test data is to use CMake to generate
a build using the Unix Makefiles generator, and then to build only the testdata
rule:

The above make command will only download and verify the test data.

Появляется чёрный экран в Age of Mythology: Extended Edition

  • Драйверы установлены/обновлены, но Age of Mythology: Extended Edition всё равно отказывается работать
    нормально? Тогда нужно проверить ПО, установлены ли вообще необходимые библиотеки? В
    первую очередь проверьте наличие библиотек

    Microsoft Visual C++

    и

    .Net
    Framework

    , а также наличие «свежего»

    DirectX

    .
  • Если ничего из вышеописанного не дало нужного результата, тогда пора прибегнуть к
    радикальному способу решения проблемы: запускаете Age of Mythology: Extended Edition и при появлении
    чёрного экрана нажимаете сочетание клавиш «Alt+Enter», чтобы игра переключилась на
    оконный режим. Так, возможно, откроется главное меню игры и удастся определить
    проблема в игре или нет. Если удалось перейти в оконный режим, тогда переходите в
    игровые настройки Age of Mythology: Extended Edition и меняйте разрешение (часто получается так, что
    несоответствие разрешения игры и рабочего стола приводит к конфликту, из-за которого
    появляется чёрный экран).
  • Причиной этой ошибки также могут послужить различные программы, предназначенные для
    захвата видео и другие приложения, связанные с видеоэффектами. А причина простая –
    появляются конфликты.
  • И напоследок – проблема, вероятнее всего, может быть связана с технической
    составляющей «железа». Видеоадаптер может перегреваться, как и мосты на материнской
    плате, что влечёт за собой уменьшенное энергопотребление видеокарты. Мы не будем
    вдаваться в детальные технические подробности, поэтому просто рекомендуем в
    обязательном порядке почистить свою машину от пыли и также поменять термопасту!

Soundtrack[]

A soundtrack to Age of Mythology was released on October 22, 2002, under the record label «Sumthing Else». Music director Steven Rippy said the game’s score, and soundtrack, were based on musicians including Peter Gabriel, Tuatara, and Bill Laswell, as well as the video game Grim Fandango. He also said that the musical work done on Age of Mythology was unlike anything he had done before. An example of this was «writing for a seventy-piece orchestra and then flying out to Washington to record it.» Sound artist Kevin McMullan agreed, stating that «working with a live orchestra and creating a dynamic music system have been the most unique aspects of this project.»

According to the Making of Age of Mythology, unlike previous Age of Empires games, Age of Mythology used real life instruments from the Ancient Greek, Egyptian, and Scandinavian eras, for a «Natural» feeling, some non-Antiquity instruments were used such as a Toy Piano (for the credits song for example) along with Indian Tablas and Persian Ney Flutes were used as well, despite being from areas the game did not cover.

In their review of the soundtrack, Avalanche Online stated that «Age of Mythology has an acustic [sic] sound that brings you back to the Earth’s roots.» The only criticism in the review was for the 16th track; «Gary’s Reserve,» with the reviewer writing «Whatever possessed them to place a jazzy dance track on the end of the wondrous non electric musical heaven and make it feel so out of place is beyond me.» Regardless of this, the soundtrack was still rated 10 out of 10, and its review concluded with the statement «I really cannot enthuse over this soundtrack enough.»

Track listing

The tracks appearing on the soundtrack are as follows:

  1. Cat Named Mittens, A (Main Title)
  2. Eat Your Potatoes
  3. Chocolate Outline
  4. Never Mind The Slacks And Bashers
  5. Suture Self
  6. Flavor Cats (In The Comfort Zone)
  7. Slaysenflite, (Fine Layers Of)
  8. Hoping For Real Betterness
  9. Adult Swim
  10. Ballad Of Ace LeBaron, The
  11. In A Pile Of Its Own Good
  12. Behold The Great Science Fi
  13. Have You Met Her Thunder (Trailer Soundtrack)
  14. If You Can Use A Doorknob (Victory Theme)
  15. Ma’am…Some Other Sunset (Defeat Theme)
  16. Gary’s Reserve (End Credits)
  17. Eat Your Potatoes – (quiet mix)

Отсутствует DLL-файл или ошибка DLL


«DLL»

DLL-fixer


Ошибка d3dx9_43.dll, xinput1_2.dll,
x3daudio1_7.dll, xrsound.dll и др.

Все ошибки, в названии которых можно увидеть

«d3dx»

,

«xinput»

,

«dxgi»

,

«d3dcompiler»

и

«x3daudio»

лечатся одним и тем
же способом – воспользуйтесь

веб-установщиком исполняемых библиотек DirectX

.

Ошибка
MSVCR120.dll, VCRUNTIME140.dll, runtime-x32.dll и др.

Ошибки с названием

«MSVCR»

или

«RUNTIME»

лечатся установкой
библиотек Microsoft Visual C++ (узнать, какая именно библиотека нужна можно в системных
требованиях).

Избавляемся от ошибки MSVCR140.dll / msvcr120.dll / MSVCR110.dll и
других DLL раз и навсегда

Очень часто стал замечать, что люди плачут об ошибках «запуск программы невозможен, так как
на компьютере отсутствует MSVCR120.dll». Это встречается…

Norse[]

Temple

Hersir

Myth units

  • Valkyrie (Freyja)
  • Einherjar (Heimdall)
  • Troll (Forseti)
  • Frost Giant (Skadi, Hel)
  • Mountain Giant (Njord, Hel)
  • Battle Boar (Bragi)
  • Fenris Wolf Brood (Tyr)
  • Fire Giant (Baldr, Hel)
  • Raven (Odin) (Two spawned above the first Temple at the start of the Classical Age or once the Temple is built in the Extended Edition)
  • Nidhogg (Hel) (summoned by Nidhogg god power)
  • Fishing Ship
  • Transport Ship
  • Longboat
  • Drakkar
  • Dragon Ship

Myth units

  • Kraken (Njord)
  • Jormund Elver (Tyr)

Elsewhere

  • Hero of Ragnarok (Transformation of own Gatherer or Dwarf casted by Ragnarok god power)
  • Fimbulwinter Wolf (Tyr) (Four packs of nine summoned by Fimbulwinter god power; they appear around enemy or unclaimed Settlements)
  • Myth units (Loki) (Can be summoned by Hersirs appearing next to them. See Temple for a list)

Testing the AV1 codec

Testing basics

There are several methods of testing the AV1 codec. All of these methods require
the presence of the AV1 source code and a working build of the AV1 library and
applications.

3. Encoder tests:

When making a change to the encoder run encoder tests to confirm that your
change has a positive or negligible impact on encode quality. When running these
tests the build configuration should be changed to enable internal encoder
statistics:

The repository contains scripts intended to make running these tests as simple
as possible. The following example demonstrates creating a set of baseline clips
for comparison to results produced after making your change to libaom:

After making your change and creating the baseline clips, you’ll need to run
encodes that include your change(s) to confirm that things are working as
intended:

After creating both data sets you can use to generate a
report that can be viewed in a web browser:

You can view the report by opening mytweak.html in a web browser.

IDE hosted tests

By default the generated projects files created by CMake will not include the
runtests and testdata rules when generating for IDEs like Microsoft Visual
Studio and Xcode. This is done to avoid intolerably long build cycles in the
IDEs— IDE behavior is to build all targets when selecting the build project
options in MSVS and Xcode. To enable the test rules in IDEs the
variable must be enabled at CMake generation time:

Downloading the test data

The fastest and easiest way to obtain the test data is to use CMake to generate
a build using the Unix Makefiles generator, and then to build only the testdata
rule:

The above make command will only download and verify the test data.

Sharded testing

The AV1 codec library unit tests are built upon gtest which supports sharding of
test jobs. Sharded test runs can be achieved in a couple of ways.

1. Running test_libaom directly:

To create a test shard for each CPU core available on the current system set
to the number of CPU cores on your system minus one.

2. Running the tests via the CMake build:

The maximum number of test targets that can run concurrently is determined by
the number of CPUs on the system where the build is configured as detected by
CMake. A system with 24 cores can run 24 test shards using a value of 24 with
the parameter. When CMake is unable to detect the number of cores 10 shards
is the default maximum value.

Ошибка DirectX в Age of Mythology: Extended Edition


«DirectX Runtime Error»

«DXGI_ERROR_DEVICE_RESET»

«DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG»

«DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED»

  • Первым делом необходимо установить «чистую» версию драйвера вашей видеокарты (то
    есть не стоит сразу спешить устанавливать тот же GeForce Experience, ничего лишнего
    от AMD и аудио).
  • При наличии второго монитора попробуйте отключить его, а также отключите G-Sync и
    любые другие виды дополнительных/вспомогательных устройств.
  • Воспользуйтесь средством проверки системных файлов для восстановления повреждённых
    или отсутствующих системных файлов.
  • В случае если используете видеокарту от Nvidia, тогда попробуйте включить

    «Режим
    отладки»

    в панели управления видеокартой.
  • Часто причиной ошибки служит перегретая видеокарта, поэтому для проверки её
    работоспособности рекомендуем воспользоваться программой

    FurMark

    . Если это оказалось действительно так, тогда следует
    понизить частоту видеокарты.

  • Если вдруг столкнулись с другими ошибками, тогда рекомендуем переустановить DirectX,
    но перед этим лучше на всякий случай удалить старую версию (при этом обязательно
    удалите в папке перед переустановкой все файлы начиная с

    «d3dx9_24.dll»

    и
    заканчивая

    «d3dx9_43.dll»

    ).

Все определения AOM

Акроним Определение
AOM Arthroophthalmopathy, потомственный прогрессивной
AOM Австралийский параметры рынка
AOM Адаптивная модуляция ортогональных
AOM Академия управления
AOM Акупунктуры и Восточной медицины
AOM Акусто оптический модулятор
AOM Алфавит мужественности
AOM Америка на ходу
AOM Ангел музыки
AOM Ангелы милосердия
AOM Анналы математики
AOM Армия оккупационные медали
AOM Артист месяца
AOM Аспектно ориентированное моделирование
AOM Ассоциация Minemen
AOM Ассоциация des Officiers de la морской
AOM Ассоциация Онтарио акушерок
AOM Атака операций модель
AOM Аура одно движение
AOM Воздух над двигателем
AOM Возраст Мифология
AOM Возраст совершеннолетия
AOM Выравнивание объекта на карте
AOM Годовой эксплуатации и техническое обслуживание
AOM Добавление модуля
AOM Злой старик
AOM Искусство движения
AOM Любой другой вопрос
AOM Магистр искусства акушерских
AOM Менеджер операций бухгалтерского учета
AOM Метод активного кислорода
AOM Минимумы аэродрома операционной
AOM Миссии оперативной доступности
AOM Модель объектов автоматизации
AOM Модель угловых накладок
AOM Модулятор оптико акустические
AOM Награда за заслуги
AOM Объектная модель приложения
AOM Острый средний отит
AOM Площадь Operations Manager
AOM Помощник Operations Manager
AOM Помощник офис-менеджера
AOM После операции обслуживания
AOM Руководство по летной эксплуатации самолета
AOM Руководство по эксплуатации самолета
AOM Самолеты на механические
AOM Управление приложениями OSI
AOM Управления активных операций
AOM Уступка ипотеки
AOM Форпост рыболовов и морских
AOM Юрист O-Matic

Что означает AOM в тексте

В общем, AOM является аббревиатурой или аббревиатурой, которая определяется простым языком. Эта страница иллюстрирует, как AOM используется в обмена сообщениями и чат-форумах, в дополнение к социальным сетям, таким как VK, Instagram, Whatsapp и Snapchat. Из приведенной выше таблицы, вы можете просмотреть все значения AOM: некоторые из них образовательные термины, другие медицинские термины, и даже компьютерные термины. Если вы знаете другое определение AOM, пожалуйста, свяжитесь с нами. Мы включим его во время следующего обновления нашей базы данных. Пожалуйста, имейте в информации, что некоторые из наших сокращений и их определения создаются нашими посетителями. Поэтому ваше предложение о новых аббревиатур приветствуется! В качестве возврата мы перевели аббревиатуру AOM на испанский, французский, китайский, португальский, русский и т.д. Далее можно прокрутить вниз и щелкнуть в меню языка, чтобы найти значения AOM на других 42 языках.

Coding style

We are using the Google C Coding Style defined by the Google C++ Style Guide.

The coding style used by this project is enforced with clang-format using the configuration contained in the .clang-format file in the root of the repository.

You can download clang-format using your system’s package manager, or directly from llvm.org. You can also view the documentation on llvm.org. Output from clang-format varies by clang-format version, for best results your version should match the one used on Jenkins. You can find the clang-format version by reading the comment in the file linked above.

Before pushing changes for review you can format your code with:

    # Apply clang-format to modified .c, .h and .cc files
    $ clang-format -i --style=file \
      $(git diff --name-only --diff-filter=ACMR '*.' '*.cc')

Check the .clang-format file for the version used to generate it if there is any difference between your local formatting and the review system.

Some Git installations have clang-format integration. Here are some examples:

    # Apply clang-format to all staged changes:
    $ git clang-format

    # Clang format all staged and unstaged changes:
    $ git clang-format -f

    # Clang format all staged and unstaged changes interactively:
    $ git clang-format -f -p

Development[]

Ensemble Studios began work on their first fully 3D engine in parallel to their development of the first Age of Empires. Christened the BANG! Engine, this was announced in January 2001 (And hinted at in 2000) for use in a new game, codenamed RTSIII. RTSIII would eventually become Age of Mythology.

In developing Age of Mythology, Ensemble Studios decided to move away from the heart of the Age of Empires Series; history, to avoid becoming stale and repetitive. This allowed them to work with new ideas.

For the June 2001 Issue, in preparing for E3 2001, Computer Gaming World released Magazine #203 featuring Thor on the front cover, the Age of Mythology Article had a whole 4-5 pages worth of information that can be read here. This article is the first piece of publically revealed Age of Mythology Information. However if one was lucky enough to gain the «Making of Age of Empires II» video, once can see the modelling of a now cut Norse Heavy Cavalry, called simply enough the Heavy Cavalry, making it the first true piece of revealed AoM content, back from sometime in 2000.

Age of Mythology has the most amount of beta/alpha content in the series (Despite a majority of it being inaccessible), hundreds of pre-release screenshots, and several videos exist showing some units such as the Apep, Griffon and the Norse Hirdman. According to Bruce Shelley they released numerous pictures (every week) videos, and other pre-release material because they saw it as «nurturing the community» and to develop hype.

The Story was at least changed several times, the most notable massive change being the switch of main characters, such as Misenus being replaced with Arkantos, other characters such as Mnevis, Achilles, and another unknown Cyclops Antagonist, Siegfried and another bandit called Shaba Ka (being merged with Kemsyt) The campaign structure changed at least 3 times, originally having some 40 scenarios, not including the cut Arena sub-campaign and the tutorials before being changed to 36 and finally 32. It is possible that the campaign was originally intended as an Anthology-based campaign much like The Age of Kings, or the later DS Age of Empires: Mythologies.

Following the announcement of the game for September 2002, a trial version was released to the public. This contained a shortened version of the game’s campaign (5 scenarios) and two random maps. In the trial version, the player could select any of the nine Gods available in the full version of the game.

Age of Mythology underwent a large amount of play-testing during its developmental phase, as Ensemble Studios attempted to create a more balanced and competitive game than its predecessors. Greg T. Street commented that one of the reasons Age of Mythology is so popular is because the development team spent many hours working on the game through active testing, rather than just taking advice from a «faceless drone in another building.»

In July 2002 it was announced that a Multiplayer Alpha would be released, this was given to a random, and chosen 10,000 players, and lasted for a month before closure.

The sounds of Age of Mytholgy were designed in the way of using custom, recorded sounds (instead of pre-recorded archive sounds or the use of synths), such as beating meat with real weapons and sledgehammers to be used as hack sounds, or recording penguins in SeaWorld Texas that was slowed down with other sound effects added to be used as the well known eerie souls in Erebus.

There was much debate during Age of Mythology’s development concerning the unbalanced nature of God powers, and how to make them “fair”, while still maintaining their element of fun. It was concluded that the best way to make it fair for everyone was to limit the use of god powers to one a game, compared to the original Hero that casted Godpowers system.

On September 30, 2003, Ensemble Studios released an expansion to Age of Mythology, entitled Age of Mythology: The Titans. It contained a new culture, the Atlanteans, as well as new units and a new mythological race, the titans. The expansion was received well by critics and fans alike, though its rating was not as high as that of the original.

Reception[]

Review scores
Publication Score Comments
IGN
9.3 out of 10
Outstanding
Gamespot
9.2 out of 10
Superb
Netjak
9.3 out of 10
Simply divine
Metacritic
89%
Based on 31 reviews
Game Rankings
89%
Based on 47 media outlets

Age of Mythology was well-received by the public, reaching an estimated 1 million units sold within five months of its release.

The game was nominated for the Academy of Interactive Arts & Sciences’ Interactive Achievement Awards for computer game of the year, and strategy computer game of the year.

Age of Mythology received a score of 9.3 points out of 10 on IGN. Reviewer Steve Butts stated that «Age of Mythology is much more polished and gripping than any of their previous efforts» (referring to the Age of Empires Series). He rated the game’s presentation as 9.5 points out of 10, commenting the campaign provided an almost perfect gaming experience, whilst the code was solid and stable. The game’s graphics scored 9 points out of 10, with Butts declaring that «Some fantastic effects and believable animations make this one a joy to watch.» Although he stated that the music was occasionally repetitive, the reviewer still rated it 9 points out of 10, mainly because of its «first rate voice-acting.» The gameplay was highly applauded (9.5 points out of 10), which Butts simply saying «I haven’t played an RTS this fun in a long, long time.»

Gamespot’s Greg Kasavin gave the game a 9.2 out of 10; gameplay was ranked 9 out of 10, with Kasavin stating that «you’ll get the impression from Age of Mythology that the designers spent their time further adjusting the gameplay conventions that they themselves have already helped pioneer.». The graphics also scored 9 points out of 10, with the comment that «Age of Mythology is a great-looking game, filled with bright colors and carefully detailed animations.» The reviewer was very fond of Age of Mythology‘s sound, stating that «it has a stirring musical score that’s distinctly different for each of the civilizations, and unit voices are done in the three cultures’ native languages,» and ranking it 9 points out of 10.Age of Mythology was rated 10 points out of 10 in the value criteria, with Kasavin stating that «Age of Mythology offers tremendous lasting value in either its single-player or multiplayer mode.» Finally, the game scored 9 points out of 10 in the tilt criteria, for an average of 9.2 points.

Review website Netjak gave Age of Mythology a score of 9.3 points out of 10, praising it as being «simply divine». The gameplay was ranked 10 points out of 10, with the reviewer appreciatively stating that «the single player campaign is the «meat» of the game.» The graphics were also rated highly; 9 points out of 10, and the game’s 3D animation (as opposed to the 2D animation in the Age of Empires series) was applauded highly. The review complimented the sound for not being overly interfering, but instead providing «a pleasant backdrop to the action, while managing to not overpower the ambiance.» The game received a replay value score of 9 points out of 10, for an average of 9.3 points.

Age of Mythology received a metascore of 89 points out of 100 on Metacritic, based on 31 reviews. This score included five reviews which gave the game a 100% ranking. 30 website users gave the game an average score of 8.2 points.Age of Mythology was ranked similarly highly on Game Rankings, with a score of 89% based on 47 media outlets. All of the reviews presented gave the game a score of at least 70%.

Language (ancient Egyptian)[]

  • Antio/intoyou
  • You-a-ear
  • Hayoh/ taiyoh/ taeyu — Good / Well
  • Ark
  • Aerifear
  • Eel-you-refer
  • Hroengyawet (M) Hroeyatawit (f) — wood
  • Endwege/inwedge
  • Gerrick/geregg/grikk
  • Baya (f) Beiya (m) — mine
  • Nitu
  • Eya ackjiu — attack
  • Ackjiu — attack
  • Eya air erracter — attack
  • Enejereek — I am king
  • Heisora — animal of Set
  • Edowa — animal of Set
  • Hahiru — animal of Set
  • Nu — hunter
  • Naya insurhret (f) nayendesshret (m) — forage

Trivia

Greg «DeathShrimp» Street, one of the designers of Age of Mythology, came up with most of the lines based on what he could «scrape together off the early 2000s internet». If one of the lines sounded «too goofy», they would change it during recording, as they considered entertainment value more important than historical accuracy.

Геймплей

Age of Mythology The Titans скачать торрент бесплатно можно на нашем сайте, в отличие от других компьютерных игры в жанре, имеет прекрасную графику в формате HD. Большинство считают, что и без неё можно обойтись, в принципе, вы может быть правы. Но вы попробуйте сравнить пару игры с разной графикой, и сразу же заметите разницу и преимущества. Во время прохождения, вам будет казаться, что вы смотрите на реальных героев, которые находятся прямо возле вас, а не на мониторе.

Разработчики игровой процесс игры не стали кардинально менять, в принципе он остался прежним, сохранив верность традициям оригинальной игры. И это, конечно же, хорошо. Самым главным достоинством, безусловно, является упор на мифологию, взаимодействия различных и необычных свойств персонажей. Для того, чтобы выбрать существ в зависимости от нации, необходимо потрудиться и раздобыть специальное средство — благосклонность богов. Кроме богов и вышеупомянутых персонажей, в игре имеются вполне обычные люди самых разных классов, но, к сожалению, они очень слабы и не всегда справляются в противостоянии. Конечно же, все нации уникальны, и они отличаются не только визуально, но и традициями, способами развития, а также структурой боевых действий.

Все решения, которые вы принимаете, очень важны для дальнейших ваших возможностей. Ведь они могут стать решающей цепочкой, и, конечно же, определяют, каких из существ вам будет разрешено использовать.

Графика в игре значительно изменилась, и дополнилась разнообразными эффектами. Благодаря этому, Age of Mythology: Extended Edition как бы омолодилась и обрела совершенно новое лицо, а также стала намного лучше технически. В общем, получился вполне годный и добротный ремейк для поклонников классической игры.

Особенности Age of Mythology: Extended Edition

  • В игре добавлена смена дня и ночи.
  • Значительно улучшена графическая составляющая.
  • Есть возможность поддержки Workshop mod manager.
  • Интегрирование со Steam. Имеются достижения, карточки, мультиплеер, Cloud saves.
  • Интегрированная поддержка Twitch и Treaty Mode.

На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Age of Mythology: Extended Edition через торрент бесплатно.

Низкий FPS, Age of Mythology: Extended Edition тормозит, фризит или лагает

  • Запустите диспетчер задач и в процессах найдите строку с названием игры
    (Age of Mythology: Extended Edition). Кликайте ПКМ по ней и в меню выбирайте

    «Приоритеты»

    , после
    чего установите значение

    «Высокое»

    . Теперь остаётся лишь перезапустить
    игру.
  • Уберите всё лишнее из автозагрузки. Для этого все в том же диспетчере задач нужно
    перейти во вкладку

    «Автозагрузка»

    , где нужно отключить лишние процессы при
    запуске системы. Незнакомые приложения лучше не трогать, если не знаете, за что они
    отвечают, иначе рискуете испортить запуск системы.
  • А также рекомендуем в настройках, связанных с энергопотреблением, установить

    «Максимальную производительность»

    . То же касается и видеокарты: нужно
    установить максимальную производительность в настройках графического процессора (это
    можно сделать в

    «Управлении параметрами 3D»

    ), а в фильтрации текстур
    выбирайте параметр

    «Качество».
  • Если ваша видеокарта от Nvidia по возрасту не старше серии графических процессоров
    GTX 10, тогда частоту кадров вполне реально поднять за счёт ускорения работы с
    видеокартой. Для реализации задуманного опять-таки нужно открыть

    «Панель
    управления»

    Видеокарты, перейти
    в уже знакомую вкладку

    «Управление параметрами 3D»

    и выбрать в списке с
    программами игру, после чего отыскать

    «Вертикальный синхроимпульс»

    и кликнуть
    по нему, чтобы в меню выставить параметр

    «Быстро»

    .

  • Следует удалить временные папки, ненужные файлы и кэш. На просторах интернета можно
    найти кучу самых разных программ, которые помогают это сделать. Мы рекомендуем
    воспользоваться для этого программой

    BleachBit

    или

    CCleaner

    .

  • Проведите дефрагментацию или оптимизацию жёсткого диска. Для этого перейти в

    «Свойства жёсткого диска»

    вкладка
    «Сервис»

    «Дефрагментация» или
    «Оптимизация»

    . Кроме того, там же можно провести проверку/очистку диска, что
    в некоторых случаях помогает.

  • В конце концов, перейдите на простое оформление, чтобы компьютер не нагружался
    ресурсоёмкими эффектами. К примеру, можно смело отключать встроенные отладчики,
    индексирование поиска и многое другое.
Лучшие видеокарты для комфортной игры в 1080p

Пусть 4K доминирует в заголовках и привлекает многих техноблоггеров, сейчас большинство игроков
предпочитает Full HD и будет это делать еще несколько…

Testing the AV1 codec

Testing basics

There are several methods of testing the AV1 codec. All of these methods require
the presence of the AV1 source code and a working build of the AV1 library and
applications.

3. Encoder tests:

When making a change to the encoder run encoder tests to confirm that your
change has a positive or negligible impact on encode quality. When running these
tests the build configuration should be changed to enable internal encoder
statistics:

The repository contains scripts intended to make running these tests as simple
as possible. The following example demonstrates creating a set of baseline clips
for comparison to results produced after making your change to libaom:

After making your change and creating the baseline clips, you’ll need to run
encodes that include your change(s) to confirm that things are working as
intended:

After creating both data sets you can use to generate a
report that can be viewed in a web browser:

You can view the report by opening mytweak.html in a web browser.

IDE hosted tests

By default the generated projects files created by CMake will not include the
runtests and testdata rules when generating for IDEs like Microsoft Visual
Studio and Xcode. This is done to avoid intolerably long build cycles in the
IDEs— IDE behavior is to build all targets when selecting the build project
options in MSVS and Xcode. To enable the test rules in IDEs the
variable must be enabled at CMake generation time:

Downloading the test data

The fastest and easiest way to obtain the test data is to use CMake to generate
a build using the Unix Makefiles generator, and then to build only the testdata
rule:

The above make command will only download and verify the test data.

Adding a new test data file

First, add the new test data file to the bucket of the
project on Google Cloud Platform. You may need to ask someone
with the necessary access permissions to do this for you.

This command grants the group READ access to the file named
«test-data-file-name» in the bucket.

Once the new test data file has been added to , create a CL to
add the name of the new test data file to and add
the SHA1 checksum of the new test data file to . (The SHA1
checksum of a file can be calculated by running the command on the
file.)

Sharded testing

The AV1 codec library unit tests are built upon gtest which supports sharding of
test jobs. Sharded test runs can be achieved in a couple of ways.

1. Running test_libaom directly:

To create a test shard for each CPU core available on the current system set
to the number of CPU cores on your system minus one.

2. Running the tests via the CMake build:

The maximum number of test targets that can run concurrently is determined by
the number of CPUs on the system where the build is configured as detected by
CMake. A system with 24 cores can run 24 test shards using a value of 24 with
the parameter. When CMake is unable to detect the number of cores 10 shards
is the default maximum value.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector